Uzun bir ilişki yaşadınız ve sevgilinizden/eşinizden ayrılmanız gereken nedenler oldu. Siz de ayrılma kararı aldınız fakat bir türlü içinizdeki üzüntüyü atamıyorsunuz. Başlarda sıkıntı çekseniz de gayet basit önerilerle bu acıyı hayatınızdan tamamen çıkarmanız mümkün.
Zamanla çoğu acının dineceğini unutmamalısınız

Ölüm acısı hariç her şeyin çaresi vardır elbet. Öleni geri getiremeyiz ama ileride bir başkasıyla daha güzel bir ilişki kurabiliriz. Çok aşık da olsak herkesin bir gün gidebileceğini unutmamalıyız. Biz elimizden geleni yapmışızdır fakat ayrılığın kaçınılmaz olduğu durumlar olmuştur. Bu yüzden karşı taraf da pes edip gitmiştir. Zamanın gücüne inanıp eğer doğru bir şekilde onu kontrol edebilirsek, her şeyin çok daha güzel olacağını fark edeceksiniz.
Ruhunuzu dinlendirecek müzikler dinleyebilirsiniz

Müzik dinlemenin insan ruhuna olumlu yönde çok katkısı vardır. Siz de kafanızı dağıtmak ve keyif almak adına sevdiğiniz müzikleri dinleyebilirsiniz. Bunu yaptığınız zaman müziğin sözlerine ve ritmine oldukça odaklanın. Böylece acınızı da kolay bir şekilde hafifletebilirsiniz. Hüzünlü veya duygusal şarkılar yerine eğlenceli ve pop tarzında müzikleri tercih edebilirsiniz.
Çikolata tüketiminizi arttırın

Çikolatanın verdiği mutlulukla ayrılık acınızı en aza indirebilirsiniz. Çikolata yemenin yalnızca kadınlara değil, erkeklere de mutluluk verdiğini düşünüyorum. Çikolatayı çok yedikten sonra aldığınız kiloları da düşünmeyin. Çünkü sporla da olsa bir şekilde o kiloları da verirsiniz. Unutmayın, önemli olan bu zorlu ayrılık dönemini atlatmaktır.
Onunla ilgili anılarınızı tamamen kaldırın

Bir zamanlar sevdiğinizle olan güzel anıları ölümsüzleştirmek adına fotoğraf çekmiş, yazılar yazmışsanız bunları kaldırın. Çünkü onlara baktıkça daha çok üzüleceksiniz. Geçmiş geçmişte kaldı ve şu andaki durumla ilgilenmeliyiz. Kafanızda daha güzel hayaller ve gelecek kurabilirsiniz. Ayrıldığınız kişiyi düşünmek dışında mutlu olabileceğiniz ne varsa yapın.
Arkadaşlarınızla daha önce hiç olmadığı kadar yoğun vakit geçirin

Candan arkadaşlarınız varsa bu konuda çok şanslısınız. Çünkü onlar sizin iyi olması için ellerinden gelen fedakarlığı yapabilecek insanlardır. Gezin, gülün ve eğlenin. 3 günlük dünyada size gerçekten değer veren insanlarla vakit geçirip güzel şeyler paylaşın.
Vicdan yönünden de rahat olun çünkü her aşk bir gün bitebilir. Önemli olan aşkın hakkını ne kadar verdiğinizdir. Eğer bunu yapabildiyseniz mesele de yok demektir. Kesinlikle o kaybetti. :)
Okuduğunuz için teşekkürler.
Sevgilerimle...
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar