Nerden başlasam ne desem bilemiyorum ama, insan olarak hepimiz bazı hatalar yapabiliyoruz. Hatasız kul olmaz hatamla sev beni demiş Orhan Gencebay. Ne de güzel demiş.Hepimizin farkında olmadan ya da bilerek yaptığı hatalar vardır. İnsan her zaman sağlıklı düşünemez her zaman doğru kararlar veremez çünkü biz mükemmel değiliz.Ama nedense bazı insanlar bizden mükemmel olmamızı hiç hata yapmamamızı bekler. Kendileri çok kusursuzmuş gibi davranırlar. Özellikle ikili ilişkilerde en çok rastladığım hatta başıma gelen bir durumdur bu. KENDİME KIZDIĞIM BİR DURUM.. NEDEN Mİ?
. Genelde herkesin yaptığı bişey işte sahte hesaplar konuşmacalar falan.. Sonra bunu yaşım olgunlaştıkça farkettim. Kendimi onun yerine koydum ve kendime daha çok kızdım. Bende onun yaptığını yapardım kendime. Kendimden nefret ettim hatalarımdan nefret ettim. Hiç bitmeyen keşkeler dolandı dilime..




Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar