İnanılmaz taktikler mi gerekiyor?
Özellikle ülkemizde gözlem yaptığım için çok şanslıyım, sosyalliğin çok üst düzey olduğu ülkelerde kızlar çok kolay elde edilebiliyor sadece kendisini özel hissettirmen ona yetiyor. Ama burada bir kadına kendisinin senin için özel olduğunu söylersen, sana şöyle bir bakıp daha iyisini hak ettiğini ve seni ayağına getirebildiyse daha iyisini rahatça bulabileceğini düşünür. Bir kızı elde etmeniz için onun özellikle bir erkek arkadaşa çok ihtiyaç duyması gerekir, bunu okşanmak için istemez erkeklerin aksine, sosyal ortamlarda diğer kız arkadaşlarının sevgilisi var ama kendisinin yoksa gözü hiçbir şeyi görmez çünkü onun için ve diğer kızlarımızın çok önemsediği bir şey zarar görmeye başlamıştır, EGOSU!
Diğer kızların erkek arkadaşları varken Ayten isimli kızımızın kızımızın erkek arkadaşı olmadığını düşünün Ayten de herkes kadar egoludur onun neden erkek arkadaşı olmasın? O neden diğer kızlara hava atmasın? Demekki statü kızlar için her şeymiş.
Bir kızın sizin çıkma teklifinizi kabul edip edemeyeceğini bilmek için ne yapmanız gerekiyor?
Onu gözlemleyin arkadaşlarını gözlemleyin, bir erkek arkadaşa ihtiyacı var mı kendisi yalnız mı diye bakın. Eğer arkadaşları tarafından dışlanmıyor ve çok sosyalse sizi elinin tersiyle itebilir. Cool ve ilgi gören kızlardan korkun! Ama aynı kızı doğru zamanda yakalarsanız dolar 1.35 iken ona yatırım yapan adam gibi olursunuz.
Çok önemli bir uyarı
Sakın bir kadına aşırı ilgi göstermeyin özellikle aranızda bir bağ yokken, gösterirseniz sizi bir basamak olarak kullanır ve sizden ise statüsü daha fazla olan bir erkeği tercih eder. Kalıp sabun gibi düşünün fazla sıkarsanız kayar gider, sadece elinizde düzgün tutun. Şımarırsa köpek çekin!, sizin statünüzün ondan daha fazla olduğunu algılasın, büyük ihtimalle size bağlanır, çünkü eğer "ben ondan daha düşük statülü biriyim" algısını ona aşılarsanız ayrılık durumunda sadece kendinin zarar göreceğini düşünür.
Kadınların genelde aynı şeyleri düşünmez ama ortak olarak sevmedikleri bir özellik var ise o da pısırık erkektir. Bu da dediklerimle bağlantılıdır, pısırık erkek statüsü en düşük herkesin küçümsediği görmezden gelinen bir kişidir, yakışıklı olsa da görmezden gelinir.
Statü neleri bağlar?
Statü sana gösterilen ilgiyi herkesin bilmesi, senin sosyal olman, kısa boylu olmaman mesela. Malesef dış görünüş çok önemlidir. Ayten içinden geçirir çünkü " ya ben bu kısa boylu şişman çocukla çıkarsam millet bana güler." der. Tipi aynen bu olsa da...

Erkek arkadaşlarınızla grup halinde az takılın 4 kişiyi geçmemeye uğraş gösterin. Herkesin içinde çok küfretmeyin, erkek arkadaşlarınız sizi kızların içinde aşağılamasın, siz de onları aşağılamayın. Hep beraber cool olun. Unutmayın sizin ne olduğunuz değil onların ne gördüğü önemlidir. Kız sizi anlamadığı bir konuda konuşurken görürse size ilgi gösterir, sizden bilgili ve statülü olduğunuzu düşünebilir.
Kız etrafınızdaysa ve bir taktik gerekiyorsa
Lise ya da üniversite gibi bir ortamdasınız diyelim. Aynı sınıfta belli aralıklarla görüşüyorsunuz. Kendisi ile kısa ve öz konuşun, herkesin bilmediği konulardan mevzu açın, onu bilginizle şaşırtın. Kibar konuşun, havalı konuşun göz teması kurun. İster istemez etkilenecek, gülmeyi unutmayın (sempatik bir şekilde). Ondan küçük iyilikler isteyin. Ben bu gözlemleri yaptıktan sonra üniversitede diğer bölümde okuyan kızlara uyguladım, benim bölümdeki kızlar benimle samimi gülerek esprili konuşurken diğer bölümde okuyan, deney yaptığım kızları tam istediğim kıvama getirdim.
Bu yazdıklarım sadece kızları elde etme kurallarının binde biridir...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar