AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
onlar hayır diyince anlasınla yeterli :) kimse kimseye ısrar edilince aşık olmaz ya da kimse kimseyi kırmamak için buluşmaz hayır kurumu muyuz yahu :D
Aşk diye bir şey yok, serotonin salgılayan bi' endokrin sistem var.
Bence vardır anneni babanı sevebiliyorsan başkasını da canını verecek kadar sevebilirsin
Niye seveyim ben başkasını canımı verecek kadar?
Bence kirmadan soguk davranarak hayir demesi yeterli kibarca ve gulumseme ile hayir derse nedereden anlayacagiz naz mi yapiyor yoksa gercektende istemiyor
Çok güzel söylemişsin kesinlikle, harfiyen katılıyorum! Hemcinslerim bu olgunluğa ve zarifliğe erişebilmeli
evet çok doğru insanı reddebilirsin ama onu incitmeden malesef kızlarımızın reddeiş tavrı çoğu geçlerimizin umudunu kıracak tarzda oluyor ve bundan dolayı bir çokları güven eksikliğinden başka bir kıza açılmaktan kendilerini geri almaktalar.
Olmasınlar olmasınlar! Naz yağıyoruz zannediyorlar Mala bağlıyorlar!
Olaya, hiçbirimizin fark edemediği bir açıdan bakmışsın. Bu konuya hiç bu şekilde yaklaşılmamış bence. İlginç!
Kesinlikle dogru birşey söylemişsin. Katılıyorum ama nolur karşı cinste cok fazla ısrarcı olmasın. Sonra ortada ne zariflik kalıyor ne mütevazilik.
Tebrik ediyorum ve bu düşüncenizi sonuna kadar destekliyorum
@Travel39 teşekkür ederim 😊
ısrarcı değilim hiçbirzaman ama (bana en yakın sensin, bende güzel şeyler düşünüyorum, falan filan) bunları söyleyipde sessiz kalan kıza nedemeli? ne mesajlarıma doğru düzgün cevap veriyor nede telefonlarıma. hayır madem net bir tavır sergilesin de bende ona göre davranayım degilmi...
@bugara kesinlikle öyle. Siz uğraşmayın öyleleriyle boşverin.
kesinlikle öyle ama erkeğin yaklaşımı ve üslubu da çok çok önemli, nazik bir teklif reddedilicekse nazikçe olmalı elbette ama aksi durumlarda bu kadar yansız düşünemiyorum şahsen
Lise son da bir kıza teklif etmeyi düşünüyordum yaklaşık bir ay aklımda gitti geldi. En sonunda arkadaşların gazıyla gidip teklif edip kızdan nazikçe hayır cevabı aldıktan sonra hiç unutmuyorum kıza bildiğin dua etmiştim insanca red etti diye :)
Kıyamet kopacak sanırsam akılları çalışmaya başladı...
Çok güzel olmuş. Bundan abazaların iki iltifatıyla ihya olup gaza gelen arkadaşlar feyz alır umarım.
Öyle zarif ve mütevazi bir kadın :)
yapmayın Allah aşkına
milyonda bir çıkar
Helal olsun, bu olay madem ki erkeklerin yapması gereken bir yükümlülük olarak görülüyorsa kızların da en azından bu düşüncede olması şart.
Bazıları var ki gerçekten kötü reddedilişi hakediyor. Mesela; önüne gelen kıza yazma, çıkma teklifi etme...
Hayır dediğinde çirkefleşiyor bazıları sanki onu kabul etmek zorundaymışım gibi ya da sürekli neden neden diyenler zorluyor bazen ama kalp kırmayı hiç istemiyorum hayır demekte kolay değil yani
bravo.. aslında bır cok hayvan bu yüzden o yolu secıyor..
lütfen bakın nolur açın hesabı
Mükemmel bence. Harika bir yaklaşım tebrik ediyorum. Cevap hayır olduğunda, mütevazi şekilde verilmeli ve saygıyla kabul edilmeli diyerek ekliyorum müsadenizle :)
Asırlar sonra ülkemizdeki kızların büyük bir kısmı bu nezaketi göstermeye başlar diye tahmin ediyorum.
hayır derken de, evliyim, nişanlıyım gibi şeyler de söylesinler de inatçı erkekleri durdursun. yazık lan!
Ne olursa olsun bir. Sınırı yok malesefki hepiniz bir garip oluyorsunuz helede kıskançlık konusunda.
Gerçekten gelen tüm mesajlara bile ayıp olur kırılma şunlar diye cevap veriyorum bu iyi niyetin suistimal edilse bile. Çok beğendim benceni bu arada.
genelde belli yaş aralıklara geldiğiniz zaman öğrenirsiniz bunları
bazıları bunu bilerek hiç yüz vermiyorrr
benimbir arkadasim var di teklif edenler kirilmasindiye hesiylede cikti ayrildi.
Topluma hizmet veriyo yani
Hahaha @duygusal-adam 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ya şimdi bir kere söyleyene dediğin doğru da canindan bezdiren oluyor istemedgn halde. Kibar olunmuyor pek 😏😏
Harika olmuş daima böyle yapıcı ve mütevazi yazıları çok beğenirim. Ellerine sağlık.
Diğer bencelerini severek takip ediyorum fakat bu bencen çok hoşuma gitmedi. Emeğine sağlık. :)
Mütevazı olmazlar bu zamanda..
Bırlıkteyken ; Aşkım canımlar..
Ayrılınca ; Bunlardan kötüsü yok..
Kaba yaklaşımlar olmadığı sürece zaten naif bir şekilde cevap veriyoruz :)
Bende insanca konuşup reddettim çocuk çok kaba çıktı tamam a m k sıktır git dedi :D
Demekki obur turlu reddedilmeye alismis senin aga gectini düşünmüş :D
Dalga gectigini
Hayır dedikçe peşimizden ayrılmıyorlar laftan anlamıyorlarsa onların anladığı dilden konuşacaksın
Sizi kucimseyen kizin karsisinda baska kizla flort edin kiskancligina kendine cikolataya versin 100 kilo olsun :D
kızların büyük çoğunluğu böyle aptal olduğu için işte kimse açılamıyor sonra herkes ağlıyor vay neden erkek arkadaşım yok diye
Süper özetledin aynen
adam sülük gibi yapışıyor ve karasinek gibi etrafında dönüyor. şimdi bu kişiyi reddederken nasıl mütevazi olunabilir?
Sonunda bizi de düşünen biri ☺ Gerçi beni tersleyerek reddedecek kişi daha anasının karnından doğmadı 😒
Birde kizlara egolu diyolar buna bak yimrih atasim geldi 👊👊👊👊
@adrianistttgirll tersleyecek tiplemede ki bir kıza zaten açılmam o bağlamda demiştim😒
Ok 👍👍👍
Kendini Bilen Aklı Başında Bir Erkek Demiyorum Adam Diye Vurguluyorum Bu Hallere Düşmez.
Görüşünüz İçin Teşekkür Ederim Sizi Kutluyorum.
Anlamıyorlar ki bu sefer yanls anliyorlar daha cok peşinden koşuyorlar
Önce uslubuyla hayır dersin anlamıyosa yapcak bişey yok.
kabul etse ne olur hayır dese ne olur kırıcı olsa ne olur olmasa ne olur kim takar..
Pamir pekin gibi erkekler nerde. hulya acsarda benim gibi erkekten anliyo ama erkekler bizi gormio cunki bakar korler
Kim senin bu kadar g*tunu kaldırdı merak ettim harbiden...
Özgüven patlaması yaşayan bir kız daha
Evet aslında medenı bır erkege yapılması gereken bu.. Ama bunu gercekten anlamayacak olanlar var.. ya da yanlıs yorumlayacak olanlar..
Kızın dibisin helal olsun kızların cogu erkeklere oranla cok daha fazla kibirli ise yaramaz bir orangutan adeta
"Sonuç olarak, bir teklif almış olman senin çok özel bir varlık olduğunu göstermiyor"
burayı iyi okuyun kızlar... güzel benceydi
Hah... Nerde oyle anlayışlı bayanlar.. Yakından tanımak için şans istiyorsun. bir havalar bir havalar aman yarabbim ben ne yaptım sonra diyorsun...
Bir keresinde s. a. benimle evlenir misin diye sordum hayir bile demedi i*ne cevap vermedi
He he deyip sonra da Hayır denirse oda olmaz işte. .. :S
Bunu düşünen kadin ama yapan kadın değil böylesini mumla arasan zor bulursun :))
Ben pek beğenmedim yazıyı. editör olmak güzel bir sey hic emek harcamadan günün bencesi secilebiliyor
"editör oluşuma kafayı takmış" kompleksli bir gizli kullanıcı.
ya ben bu kafayi anlamiyorum, pek begenmemismis. editor olmak guzelmismismismis emek harcanmiyormusmusmusmus.
camur atacak yer aramissin o da tutmamis zaten :D :D :D :D iyi dusunulmus, emek verilmis bir benvce oldugu gayet asikar
editör oluşuna kafayı takmadım sevgili yazar kullanıcı adın bile aklımda değil kendine rol yükleme fazladan :)
ben genel konuştum ancak senin emaktar olmadığın da açık
arkeolog kardeş kafanı yer altından çıkar :) beğenmemek tercihtir :)
@arkeologcu arkeolog kardeş kafanı yer altından çıkar beğenmemek tercihtir :)
İlk Hayırımı yedikten sonra artık Kadınların bakışlarına bile inanmıyorum o derece ince bir konu.
Kızın birine teklif etmiştim hem hayır demişti hemde konusmaya devam etti amacini anlayamadım bir türlü kızları anlamak çok zor😃
Kör taklidi yapan bir yakışıklıya kabaca evet demek zorunda kalan kız psikolojisi alırım aklınızı yatın zıbarın ulean :-P
Doğru ve güzel bir konu ama daha uzun olabilirdi. Teşekkürler.
bir keresimde kızın biri öyle bir reddettiki öyle bir koduduki boş otobiste ayakta gittim
sen daha iyilerine layıksın diyolar ya seytan vur ağzına diyo
Birde efendi çocukları hemen reddetmeyin, onlara şans verin
İlkinde hayır deginiz, iyi güzel ikincisinde ne yapıcaksınız teklif edeni kafasınımı kırcaksınız?
ben hayır demekte çok zorlanıyorum öyle böyle değil
Benimle çıkar mısın? :D
Alttan aldım yeteri kadar bundan sonra herkes ederi kadar mk ayağınızı denk alın ..
Katılıyorum buna. İstemese bile kimsenin bir başkasının gururunu bu şekilde kırmaya hakkı yok.