AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
Oyle yapinca anlamiyorlar ki :DD daha cok usteliyorlar
Bahsi geçen kızları bulursanız koruyun onları, nesilleri tükenmek üzere çünkü :))
yemez...
bana kibarca hayır diceğine kabaca evet de
Ne enteresan adamlarsınız yaa
İşte buna güldüm 😊
seneler evvel birisini reddetmiştim, onu reddetmek çok hoşuma gitmişti, nedendir bilmem :)
Alttan aldım yeteri kadar bundan sonra herkes ederi kadar mk ayağınızı denk alın..
fransız kaldım bu bnceye , hiç reddedilmedim o yüzden sanırım
Hic sormamissindir belki
@MakVeli sen bu tespitle 100 yılı mahvedersin :)
açılın adam bradd pitttttttttttt
@SchwarzXXL yazmayın buraya gidin bşka yerde oynayın allasen..
İlk seferde nazikçe "Hayır" derim ama anlamayan insana ikinci sefer nazik olamam.
Kibarca soyluyorum bazen ama karsidaki de anlamiyor ki..
Gerçekten güzel bir açıdan bakmissiniz konuya , güzel bir bence olmuş tebrikler.. :)
Kimse bana bu bence bir kız tarafından yazılmış demesin, inanmam.
Aynn
seni ikna etmeye çalışmak için bir nedenim yok. bu ve öncesinde yazdığım bütün benceler profilimde duruyor, alnım ak.
Kız gerçekten üzerine alınmış bir de.
Dostum ben bu cümle ile sana iltifat ettim farkında değilsin sadece. Nasıl ve ne psikoloji ile okuyorsun anlamadım ki :/
Ne ispatı ne çalışması.
Bu benceyi bir erkek yazmış demek, tebrik ederim biz erkekleri çok iyi anlamışsın, ben yazsam bu kadar olur demek.
Bir de eksi oy kullanmış. Yazık gerçekten yazık. Senin bu kadar güzel açıdan bakmana iltifat ediyorum karşılığı eksi oy oluyor.
Yazık :/
daha açık ifade etmeliydin, iltifat olduğu anlaşılmıyor. geri alınabilseydi alırdım eksi puanı.
direkt olumsuz algıladım çünkü burada zaman zaman çok haksız ithamlarla karşılaşıyorum. beni kız profili açmış bir erkek olarak itham ettiğini sandım.
Valla okuduğun şeyi anlamıyorsan ben artık bir şey diyemiyorum :/
Neden sinirlerin bu kadar gergin ya da neden her okuduğunu kötü yoruyorsun? Bence hayatında üzerine gelen üzerine oynayan insanlar var ya da seni ezen. Bu her an gardını alman ona işaret. Bence bir an önce her şeyi yoluna koy gerekirse yardımcı olalım. Başka bir şey gelmiyor aklıma. :/
Saçma değilmi üstüne üstelik talebte bulunan kişinin ağzını kırmak gerkir bence bu nasıl bir düşüncedir :)
Vallahi hic bu kadar guzel bir yazi okumamjstim :) aslinda benim bir sorum var ama buradan soramam :)
Onden ver hayiri sonrasinda taciz boyutunda israr varsa cirkefleş :)
uzun aradan sonra ilk defa bir bence beğendim
teşekkürler zarif bayan
Başlıkta bile yeteri kadar açıklamışssın ellerine sağlık :)
Her şey karşılıklı, kibar ol kibar olayım kaba ol; kafanı kirayim😛
Bana kimse "Hayır" diyemez çünkü ben kimseye teklif etmem😎 Egom önümden koşuyor😅
Edersin bk buraya da yazdim
Nerden çıktı bu? @Paranormalhesap
Genelde buyuk konusanlar tukurduklerini yalar da onun icin gormuslugum var :)
Ben hiç tükürmem, büyük konuşmam ama kriter dediğimiz şeyden bende çok var yani öyle birisi olmayacağına göre teklif etmem @Paranormalhesap
Bakalim ;)
Zaten kızlar sakin hayır der erkek kabaca anlar bence
öyle olduğunda naz yapıyor sanıp peşinden koşuyorlar *
Cok begendim!!! Hic sıkılmadan okudum keske daha cok yazsaymissinn:/
helal olsun bu konularda böyle özeleştiri ve empati kurabileni görmek sevindirici
Çok güzel bir bence olmuş emeğine sağlık, bazı kızların bunu okuyup biraz düşünmesinde fayda var
süper olmuş yüreğine sağlık :D bayanlar mütevazi olun lütfen :D
Bende hep tebessumle uzgunum hayir diyorum sirf karsimdaki kirilmasin diye
Her zaman söylüyorum.. EMPATİ..
İdare eder.. teşekkür bence için
Süper süper süperrr eline sağlık
Mükemmel bir yazı olmuş eline sağlık.
çok güzel yazmışsın. tebrikler :)
Cok guzel bir konuya değinmişsin
Tesekkur ederiz
Helal olsun sana. Başka söze gerek yok.
Hayır diyemiyorum ki😞
Çok süper olmuş eline sağlık
kibarca olmuyor bazen. direk hayır demen lazım
hiç kimse bana hayır diyemez!
Hayır. Gayette derler sen önce şu egonu bir yok et.
ben sizin gibi sıradan insanlara teklif edecek biri miyim @Patateslisosis
Teklif ettin demedim. Ayrıca ne bu kendini üstün görmeler?
@Patateslisosis üstün görmüyorum. zaten üstünüm.
Hayır
Xjsjsjsjsj
@GÜLÜMSEYENMUZ ne gülüyon l*n balıkesirin çılgın eşşeği ahahaha
Nazikce hayır diyincede naz yapıyo oluyo
mesela sen bana hayır deme hiç :) @kadinsi01
Güzel bir bence olmuş, emeğine sağlık.
bana direk hayır demesi daha hoşuma gider
ben de başka bir şey demiyorum aslında. direkt hayır denmeli ama nazikçe, kabalaşmadan, kendini bir şey zannetmeden, karşındakini azarlamadan, aşağılamadan.
Uzun lafın kısasını diyecen. Olmaz
Güzel bir paylaşım, emeğine sağlık. :)
Guzel bir konuya deginmissin emegine saglik
güzel paylaşım emeğine sağlık
tabiki de canim annem.
Sokma akıl para etmez
Güzel bir yazı tebrik ederim
Teşekkür ederim, çok beğendim.
Ben bol bol hayır diyorum sorun yok
tebrik ederim çok güzel olmuş
Gonul isterki hicbi kiz hayir demesin :)
İnsan olun kendiniz gibi olun yeter.
Okudugum en guzel bencelerden biri eline saglık
Bazıları kibarlıktan anlamıyor
Baya güzel yazmışsın 👏🏻
bencede cok sacma bı soru olmus
Aynen hanim efendiliğinizi bozmaya hanimlar
Ben bu yol kesişmesi olayına inanmıyorum.
Güzel bence yazmışsın eline sağlık
Aferin kız
Güzel bir paylaşım tesekkürler
evet