Biraz da Flörtü Tartışalım, Ne Dersiniz? Flört Hakkında KS Üyeleri Tarafından Sorulan Soruları Cevaplıyorum!

Biraz da Flörtü Tartışalım, Ne Dersiniz? Flört Hakkında KS Üyeleri Tarafından Sorulan Soruları Cevaplıyorum!

Hepimizin hayatında yer edinmiş ve bizzat yaşadığımız bir kavram olan " Flört dönemi " ni hepimiz biliyoruz. Özellikle sosyal medyanın hayatımıza girmesi ve karşı cinse olan ulaşımının kolaylaşması ile flört olayları daha da arttı. Ben de size, bu " flört " ile alakalı olarak Site içindeki bazı arkadaşlar tarafından bizzat bana sorulması istenen soruları cevaplayacağım.

Flört dönemi nedir ya? Ben hiçbir şey anlamıyorum bu dönemden.

Biraz da Flörtü Tartışalım, Ne Dersiniz? Flört Hakkında KS Üyeleri Tarafından Sorulan Soruları Cevaplıyorum!

Flört sürecinin ana konusu " Birlikte zaman geçirmek, eğlenmek ve biraz da cilveleşmek. Tabii çok da ileriye gitmeye gerek yok, eğer karşılıklı bir çekim yoksa. " Flört dönemi bir ilişki değildir yani, ilişkidir ama tahmin ettiğiniz bir ilişki değildir aslında. Aslında bir nevi kur yapmaktır. Daha rahat bir dönemdir. Zamanla da evreleri artmaya ve ilerlemeye başlar. Bunun başka bir açıklaması pek yok diyebiliriz.

Günümüzde neredeyse tüm flört ilişkileri, sevgililiğe dönüşmeden bitiyor. Bunun sebebi nedir?

Biraz da Flörtü Tartışalım, Ne Dersiniz? Flört Hakkında KS Üyeleri Tarafından Sorulan Soruları Cevaplıyorum!

Öncelikle bu, flörtü nasıl tanımladığınıza göre değişir. Bazı insanlar flörtü, " Biraz iyi hissedeyim, ve belli ihtiyaçlarımı karşılayayım ondan sonra başkasına gideriz " kafasında yaşadığı için flörtler ilişkiye dönüşmüyor. Flört demek: Sevgili olmak istediğin kişiyi tanıma ve onunla zaman geçirerek bundan emin olma dönemidir. Ama flört döneminde taraflar bu işin gerçekten bir sevgililiğe dönüşmesini isteselerdi, çabalarlardı. Ortada çaba yok, bir şey yok. Ya bir taraf uğraşıyor ya kimse uğraşmıyor. Emek vermediğiniz hiçbir şeyden bir verim ve gelecek elde edemezsiniz.

Sonuç olarak, flörtün ilişkiye dönüşmesi için karşılıklı çaba lazım. Yoksa öyle debelenir durursunuz.

Biriyle Flört ettiğimizi nasıl anlarız?

Biraz da Flörtü Tartışalım, Ne Dersiniz? Flört Hakkında KS Üyeleri Tarafından Sorulan Soruları Cevaplıyorum!

Şimdi belki de en zor sorulardan biri de bu. Flört dediğimiz şey; Karşı tarafın seninle daha çok ilgilenmesi, seninle zaman geçirmek istemesi, sesini duymak istemesi, sana özel hal ve hareketler takınması, seni karşı cinslerinden kıskanması ve sahiplenmesi, aranızdaki enerji uyumunun çok iyi olması vb. olarak tanımlanabilir. Ama bir yandan baktığımızda, bunu belki sana en yakın karşı cins arkadaşın da yapıyor olabilir.

Peki burada nasıl ayıracaksın bunu? Hisler ile ayıracaksın. Ona karşı duygu besliyor musun? Seviyor musun? Heyecanlanıyor musun? Sana iltifat ettiğinde normalinden bin kat daha hoşuna gidiyor mu? Eğer bunlar oluyorsa tebrikler, flört ediyorsunuz. Aynı şeyi karşı tarafın da yaşadığını bilmen gerek tabii ki. Tek taraflı flört, biraz sıkıntılı iş.

Flörtten sevgiliye nasıl geçeceğiz? Bu dönemde takılı kalmak istemiyorum.

Biraz da Flörtü Tartışalım, Ne Dersiniz? Flört Hakkında KS Üyeleri Tarafından Sorulan Soruları Cevaplıyorum!

Öncelikle bunun için flört döneminizin nasıl geçtiği önemli. Ben kendi düşüncemi söyleyeyim, Flört dönemi 2-3 aydan fazla sürmez ve sürmemeli de. Çünkü bu süreden sonra işin kabaca "b*ku" çıkıyor. Öylece debelenip gidiyorsunuz. Zaman geçtikçe sevgililiğe daha da yakınlaşmak gerekir normal şartlarda. Ama o ilişki 1 ay öncesiyle de aynıysa, o ilişkiden bir cacık olmaz.

  • Her neyse, ana konumuza dönelim; Biriyle flört ediyoruz, nasıl sevgililiğe geçeceğiz? Şöyle ki; Öncelikle onun özel hayatına daha inmeniz lazım. Yani böyle basit sorular değil de, onun kendi özel hayatına yavaş yavaş ineceğiniz ve karşılık alabileceğiniz sorular sorun. Bu, sizin aranızdaki bağı kuvvetlendirir.
  • Gerçekten sevgili olmak istediğinizi söyleyin ama bunu direkt olarak, " Sevgili olmak istiyorum. " değil de, " Senin yanında huzurluyum, seninle iyi oluyorum, bana her anlamda iyi geliyorsun, seninle hayaller kuruyorum. " gibi gibi, iltifatla karışık içten ve güzel bir ima yapın.
  • Ayrıca, flört döneminden çıkmanın yollarından biri de, o kişiye " baskı " kurmamanız demektir. " Şöyle olsun, böyle yapalım, 2 sene sonra evleniriz mesela... " gibi böyle sevgililik döneminde konuşulacak şeyleri burada göstermeyin. Bunun size getireceği tek şey, daha da uzayan ve belki de hiç sonuca ulaşmayacak bir flört dönemidir.

Flört ettiğim kişi bana, benim ona davrandığım gibi davranmıyor. Ne yapmam lazım?

Biraz da Flörtü Tartışalım, Ne Dersiniz? Flört Hakkında KS Üyeleri Tarafından Sorulan Soruları Cevaplıyorum!

Öncelikle, herkesin ilgi gösterme şekli ve seviyesi farklıdır. Hepimiz aynı değiliz elbette. Ama şunu anlamak lazım. Flört dediğimiz evrede, herkes emek göstermeli arkadaş. Sen ona bir veriyorsan, o da sana bir vermeli. Ha, sen ona 10 verince ondan o seviyede bir şey beklememek lazım ayrı mesele ama karşılık alıyor olmanız lazım. Siz bir karşılık almayınca, bu sefer yalnızlaşıyor, strese giriyor ve üzülüyorsunuz. Böyle bir durumla karşılaşınca ilk başta karşı tarafla bu konuyu güzelce, açık bir şekilde konuşmanız gerekiyor. Konuştuktan sonra baktınız olmuyor mu? Olmuyorsa ya bitireceksiniz ya da ara vereceksiniz ki, gerçekten sizde gönlü var mı yok mu yoksa öylesine mi flört ediyor, bunu da anlarsınız.

Flörtler birbirine çabuk bağlanır mı? Bağlanıyorlarsa bu nasıl oluyor?

Biraz da Flörtü Tartışalım, Ne Dersiniz? Flört Hakkında KS Üyeleri Tarafından Sorulan Soruları Cevaplıyorum!

Bu tamamen, flört eden kişilerin aralarındaki enerji, tensel vs. uyuma bağlı bir şey. Ayrıca flört döneminde kimseye bu kadar da bağlanmaya gerek yok. Kendinizi bir anda başka birine teslim etmeyin. Sevgili değilsiniz farkındaysanız, flörtsünüz daha. Bağlanma işleri az olmalı bu dönemde. İsterseniz bağlanın tabii ama yarın öbür gün flört bittiğinde, sevgilinizden ayrılmış gibi ağlar durursunuz.

Flört dönemi çok saçma değil mi? Yani insanlar birbirinden hoşlanınca 3-4 gün konuşur sonra sevgili olur normalde, öyle olması gerekmiyor mu?

Biraz da Flörtü Tartışalım, Ne Dersiniz? Flört Hakkında KS Üyeleri Tarafından Sorulan Soruları Cevaplıyorum!

Flört dönemini ben de saçma buluyorum biraz. Yani şu ana kadar yaşadığım ilişkilerde maks flört seviyem 1 aydan fazla bile sürmemiştir. Çünkü karşılıklı bir emek olunca, yukarıda dediğim "Flört maksimum 2-3 ay sürmeli." cümlesindeki süreler bir anda 2-3 haftaya iniyor. Sonuçta iki kişi de birbirini seviyor, ilgileniyor, ilerlemek istiyor ve mutlu bir ilişki kurmak istiyor. Bu süreci daha da uzatmak neye yarıyor ben de pek anlamıyorum desem yeridir. Zaten bu flört olaylarının iyice uzaması son yıllarda oldu. Eski flört dönemleri bile bu kadar uzun değildi. Ama herkesin kendi hayatı ve kendi kararları. Bize de saygı duymak düşer.

Normalde flört dönemini kendime göre anlatacaktım bu bencede ama dedim ki, " Neden üyelere sormuyorum? " ben de gidip üyelere " flört dönemi hakkında merak ettiğiniz sorular var mı? " diye sorup, ona göre de hepsini cevapladım. Hepsine teşekkürler. :)

Merak ettiğiniz veya " Şurası yanlış bence " dediğiniz varsa da yorumlarda belirtebilirsiniz. :)

Okuduğunuz için de teşekkür ederim. :)

Biraz da Flörtü Tartışalım, Ne Dersiniz? Flört Hakkında KS Üyeleri Tarafından Sorulan Soruları Cevaplıyorum!
Cevapla