Seneler önce tişört çok fazla ilgi görürdü kimi hatıra olarak, kimi temizlik bezi olarak kimiyse gerçekten giyilmelik olarak kesinlikle alıyordu benim bile almışlığım var hatıra olarak tabii. Kumaşıda kaliteli yani yıpranmayan tarzdan, amblemi olmasa giyilebilir.
Amblemi Değiştirebilirsiniz
Moda o kadar gelişti ki artık yıpranmış elbiseler dahi yeni olacak hale geliyor. Çoğu zaman yabana atmak istemediğim pahalı elbiselerimizin bile bir yerinden değiştirip tekrar giyebiliyoruz. KizlarSoruyor tişörtünün arkasındaki kocaman yazının ürene istediğin kişiyle çekilmiş fotonu baskı yapabilirsin. Bu konu hakkında çok fazla detaylı bilmiyorum ama hiç olmadı üzerini kapatacak süslemeler yapabilirsiniz.
Annelere Hediye Edilebilir
Anneler bu tarz logoları pek takmaz hatta kendilerini gen kız gibi hissedebilirler 😂 evde giyme şartıyla hediye edin tabii rezillik çıkmasın.
Soğukta Atlet Niyetine Giyilebilir Üşümezsiniz
Bence en mantıklısı bu kışlık ürünleri kalın olduğundan sıcak tutması muhtemel. badi, gömlek vs altına giyilebilir atletten daha kalın ve sıcak bir dahaki tişörtü alırsam öyle yapacağım.
Çocuğunuza Giydirebilirsiniz
Oğlumun üstündeki çok eski bir ks tişörtü herkes bilir. ozamanlar hatıra kalsın diye buradan bir dostum bana hediye etmişti xl bedeni bana olmasa da güzel bir hatıra :) oğluşum ne giydiğinden bir haber dil çıkarıyor bu sayede oğlumunun küçüklüğünüde gördüm. :)
Koleksiyon Yapabilirsiniz
Sanırım Ks her yıl tişörtün desenini, rengini ve kumaşını değiştiriyor bu sayede tişört koleksiyonunuz olur ve ileride dede haline geldiğinizde torunlarınıza hava atabilirsiniz kim bilir belki ozamanlarda da ks olur. :)
Siteden Arkadaşlarınıza Hediye Edebilirsiniz
Xperi yetmeyen bir arkadaşınıza hediye edebilirsiniz, en azındsn cebinizden oara çıkmaz sizden ona bir hatıra kalır. İmzalamayı unutmayın :)
Kendiniz Giyebilirsiniz
Yazın dışarı çıkmak için olmasa bile evde giyilebilir, şahsen bir tane daha alsam giyerdim. Hatta @Henna admin bile giyenlerden.
Hatta Buradan Bir Arkadaşımız;
Yani @ArtistSerserii kendisi bu sitede tanındık, bilinik, yakışıklı bir üye olmasına rağmen defalarca bu tişörtü giyip fotolarını bizlerle paylaştı. Belki bu samimiyetinden dolayı tüm ks'ce kendisini seviyoruz. Yani bu tişörtü herhalükarda giyebilir insan tipinden kaybetmezsin. Bu arada teşekkürler :)
Ks sitesi sırf bu siteye giriyorsunuz diye kalkıp size xper karşılığında ev verecek değil heralde. Hediyenin güzeli çirkini olmaz mühim olan bunları da yapabilmektir.
Eski sistemde bu tür şeylere çok değer verilirdi. Eskiden burası dutluk değil, dostluktu. Çok fazla alıştım siteye eskilerin verdiği bağlılık var heralde nerede 3 dakika içinde gelen 50 görüş? Şimdiki sorularda "günün sorusu" dahi en fazla 50 görüş alıyor. Tişörtü unutup, içimdekileri de döktüm bu sayede. Tişörtü beğenmediniz diye, bu ayrıcalığı sağlayan insanları da gömmeye hakkınız yok taaam mı!
Utanarak gerçekleri söylim bari geçen evi temizledim bu tişörtle baya sakarlığıma denk gelince kurtarıcım oldu geri yıkadım hatıra olarak saklıyorum şimdi ihtiyacı olan biri denk gelirse vereceğim hepsini güzel ve çok ince düşünülmüş bir hediye bebekte çok tatlı Allah esirgesin tişörtü daha çok sevdirdi bana :D :D Ellerine sağlık :)
Her ay 2 tane sipariş verip alıyorum, annem yeleğinin altına giyiyorum, patronum uyurken giyiyor, ablam evde temizlik yaparken giyiyor. <3 Ve rica ederim. :D
Sitedekilere hediye olarak yolayabiliyor muyuz? Cam silme bezi giymem ben
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
1,5 sene önce almıştım gri olanını. Kıyafetlerden anlayan biri olarak tişörtün kalitesi gerçekten iyi; lakin şekli şemali berbat. Daha yaratıcı olabilirlerdi.
En İyi Cevaplar