Burada ve dışarıda ki çevremde deneyimlediğim bazı noktalar var . Umarım kendimce yazdığım bencem sizler için yararlı olur...
Ön Not : kız/erkek farketmeksizin yazıyorum :)

1
En önemli kural kendini seveceksin ve kendin ile barışık birisi olacaksın. Hayat kendini sevmeye başladığında başlıyor. Kendini görünüş olarak beğenmeye bilirsin veya çevrendeki kişilere göre eksikliklerin olabilir. Bunların üstesinden şöyle gelebilirsiniz : birisi sizin ile sevgili olduğunu düşünün , o kişi sizde sevebileceği 3 özellik ne olurdu?
Bazen o tek özellik sizi onda özel kılar 😊 bu özellikleri aklınıza getirin ve sizde sevebileceği özellikleriniz az ise bunları arttırmaya çalışın. Karşı cinse karşı güveniniz artacaktır.

2
Bir erkek yeni bir kız arkadaş edindiğinde resmini arkadaşlarına gösterirse arkadaşlarının yorumu "güzel, yakışırsınız, normal ..." gibi olurken . Bir kız yeni bir erkek ile sevgili olduğunda ve resmini arkadaşlarına gösterirse arkadaşlarının yorumu"
1- ne iş yapıyor 😂😂👌, 2- ne kadar kazanıyor". Herkesçe aynı olmasada hayatın şu gerçeğini bu örnekte görebiliriz "Her kız onun hayallerini gerçekleştirebilecek bir erkek ister ." Bu yüzden 2. Kuralımız net olmak. Bir çok şeyi deneyimlememis veya bazı konularda eksikliklerimiz olabilir. Ama verdiğiniz her cevap net olduğunda karşınızdaki kişinin aklında " ne istediğini bilen ve bu sayede istediğini başaracak bir kişi olarak görmesini sağlar."

3
İlk iki kuralı benimseyerek sanalda değil. Reelde karşı cins ile sohbet edip bir kahve teklif edin . Sosyal medyada farklı kişiler aramayın. Veya beğendiğiniz kıza/erkeği ordan tanımaya calismayın. Arkadaşınız ise okulda , işyerinde onu gördüğünüz de kahve teklif edin . Ara sıra evet veya hayır dışında bir cevap alırsanız neden gibi : Kahvenin tadı içtiğimiz kişiye göre değiştiğini duydum . Merak ettim bu gerçek mi diye . Deneyelim mı ? 🙃 Eğer çevreniz arasında beğendiğiniz yok ise. Sevdiğiniz güzel bulduğunuz yerlere gidip o bölgedeki insanlarla tanışın.
Yalnız oturanin yanına oturun. Otururken izin alın. Sohbet açın. Sorduğunuz soruların hiç birisi özele kaçmasın. Bu ilk tanismada bazı insanları rahatsız edebilir. Birini bekleyip beklemedigini sorabilirsiniz , bildiği güzel cafe veya yemek yiyebileceğiniz güzel bir yer tavsiyesi isteyebilirsiniz. Bu gibi soruları sorarken sadece bir yerine vurgu yaparak iltifat edin , gözlerine , ses tonuna , saçına , burnuna , parmağına gibi. Ondan sonra kahve teklif edin . Reddederse sempatik bir dille "benden çekindiği ni düşünmüyorum kahveden de çekinmez bir insan " gibi söyleyip ikna edebilirsiniz.
En fazla 2 kişiden biri kahve teklifinizi kabul edecektir. Kafeye giderken adını sorun. Adını ilk oturuşta sormayıp kahve içmeye giderken sorduğunuz da karşı taraf sohbet kötüyse bile o kadar iyi konustukki adımızı sormayı unuttuk gibi düşünüp küçük bı etkilenme yaşar.
Bundna sonrası sizde 😊
Umarım bencem faydalı olmuştur. Hatta bir kaç videoda izleyebilirsiniz. YouTube üzerinde dediğim tarzda tanışma üzerine çok video var .

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer