Selamlaaar çiçeklerim. 👯♂️🌸
Bir ilişkiye başlıyoruz, deli gibi seviyoruz kimi zaman. Fakat bir gün "din daan doon!" Ayrılık çanları çalmaya başlıyor. Çok sevince, çok değer verince unutmak ve hayatımıza kaldığımız yerden devam edebilmek kolay olmuyor.
Lafı fazla uzatmadan neler yapabiliriz, nasıl bu durumu en hafif şekilde atlatırız ona bakalım. 👼
Kendinizle hesaplaşın.

İlişkiniz bitti diye kendinizi suçlu görüyor olabilirsiniz. "Belki şöyle yapsam benden ayrılmazdı, onu demesem elimi bırakmazdı" gibi cümleleri kafanızda kuruyor olabilirsiniz. Evet yine bırakırdı arkadaşlar, bu düşünceleri kafanızdan atın. Ağır şeyler veya onur kırıcı şeyler söyleyip/ yapmadıysanız tabii.
Onu size hatırlatan ortak arkadaşlardan uzak durun.

Bu madde çok önemli. Ortak arkadaşlara kesinlikle güvenmeyin herşeyinizi anlatıp paylaşmayın. Gidip ona yetiştiriyor olabilir bilemezsiniz. Ayrıca ortak arkadaşınız olduğu için ister istemez onu size hatırlatacak cümleler kullanabilir. Bahsini açabilir. Araya mesafe koymakta fayda var.
Acınızı hafifletmek için başkalarını yara bandı yapmayın.

Evet canınız yanıyor olabilir, başkalarıyla flört ederim geçer düşüncesine sahip olabilirsiniz. İnanın öyle olmuyor arkadaşlar. O rafa kaldırdığınız kişi ve duygular bir gün karşınıza çıkıp geliyor tekrar. Hem kimsenin duygularıyla oynamaya gerek yok.
Acılarınızla yüzleşin fakat bunu yaparken sürekli ondan bahsetmeyin.

Böyle durumlarda elbet birine içimizi dökeriz, buna ihtiyaç duyarız bu çok normal. Bunu yapacaksanız bir kere yapın arkadaşlar. Çünkü her konusunu açtığınızda tekrar tekrar aynı şeyleri hissedip başa döneceksiniz.
Dibine kadar üzülün, ağlayın. Kısaca içinizi boşaltın.

Duygularınızı görmezden gelmeyin, onlar gerçek ve varlar. Görmezden gelmek olayı daha feci yapar, içini boşaltıp rahatlamak en iyisi.
Ona ait herşeyi gözünüzün önünden kaldırın.

Bu maddede kast ettiğim şey şu: konuşmaları silin mesela, aldığı şeyleri anısı var diye saklamak isteyebilirsiniz ama bence atmak en doğrusu saklamanın anlamı yok. Eskiden yeni olmuyor.
Kendinize saygı duyun, önemseyin.

Onsuz yaşayamam, nefes alamam triplerine girmeye gerek yok. Gayet yaşıyorsun, yaşarsın. Gerektiği yerde geri çekilmesini ve önünüze bakmayı bilmelisiniz arkadaşlar. İnsanlar gelir, gider veya kalır.
Sevdiğiniz, yapmaktan hoşlandığınız aktivitelere yoğunlaşın.

Mesela güzel resim çiziyor olabilirsiniz, sesiniz güzel olabilir. Hiç fark etmez. Herkesin stresini, enerjisini atma yöntemi farklıdır. Duygularınızı aktarmaktan çekinmeyin.
İlişkinizi kötü bir şekilde noktalamış olsanız bile kendinizden ödün vermeyin, saygı duyun.

Küfür veya beddua etmeye gerek yok. Kendinizi düşürmeyin ne olursa olsun. Her koyun kendi bacağından asılır neticede! 👌
Kendinize cici bakınn, öpüldünüüz.😘
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer