Ayrılık sonrası yapılması ve yapılmaması gerekenler nelerdir biliyor musunuz?

Ayrılık kimine göre çok çabuk gelip geçen bir evredir, kimine göre de içinden çıkılmaz hatta sonuçları depresyona varacak kadar sorulara açılan bir eşik gibidir.

Tamamen vedalaşın
Tamamen vedalaşın

Ex-love, yani eski sevgiliniz ile tamamen vedalaşın. Numaram kalsın, arada profiline bakarım ederim falan bunlar asla yapılmaması gereken davranış biçimleridir.

Bir birinizi takipten çıktın
Bir birinizi takipten çıktın

Artık sosyal medyada bir birinizi takip etmenize gerek yok. Bu davranış biçimi size acı verir, sürekli stalklamak her anını takip etmek acılarınıza acı kaynaktan başka bişey yapmaz. Facebook veya Whatsapp'ta aynı şekilde, son görüldü zamanına bakmak, çevrimiçi yazısını görmek, ama onun size asla yazmayacağını bilmek gerçekten çok acı vericidir emin olun.

Anıları silin, yok edin hatta yakın
Anıları silin, yok edin hatta yakın

Evet doğru duydunuz anıları yok edin, hatta yakın veya geri iade edin. Anılara bağlı kalmak, geçmiş ile bağlarınızın kopmamasına çok fazla acı çekmenize neden olur. Ben bütün manevi değeri olan anıları yaktım, daha sonra pişman oldum ama verdiğim karar beni çok rahatlatmıştı tavsiye ederim herkese...

Ayrılık sonrası yapılması ve yapılmaması gerekenler nelerdir biliyor musunuz?
Cevapla