Ayrılık kimine göre çok çabuk gelip geçen bir evredir, kimine göre de içinden çıkılmaz hatta sonuçları depresyona varacak kadar sorulara açılan bir eşik gibidir.

Ex-love, yani eski sevgiliniz ile tamamen vedalaşın. Numaram kalsın, arada profiline bakarım ederim falan bunlar asla yapılmaması gereken davranış biçimleridir.

Artık sosyal medyada bir birinizi takip etmenize gerek yok. Bu davranış biçimi size acı verir, sürekli stalklamak her anını takip etmek acılarınıza acı kaynaktan başka bişey yapmaz. Facebook veya Whatsapp'ta aynı şekilde, son görüldü zamanına bakmak, çevrimiçi yazısını görmek, ama onun size asla yazmayacağını bilmek gerçekten çok acı vericidir emin olun.

Evet doğru duydunuz anıları yok edin, hatta yakın veya geri iade edin. Anılara bağlı kalmak, geçmiş ile bağlarınızın kopmamasına çok fazla acı çekmenize neden olur. Ben bütün manevi değeri olan anıları yaktım, daha sonra pişman oldum ama verdiğim karar beni çok rahatlatmıştı tavsiye ederim herkese...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar