Kapat

Eski Sevgiliyi Unutmanın Yolları Nelerdir?

Yapabiliriz, başarabiliriz, o yokken de biz vardık
Yapabiliriz, başarabiliriz, o yokken de biz vardık

Merhaba arkadaşlar, bazen istemediğimiz şeyler olur ve bir anda canımızdan daha çok sevdiğimiz kişi gider. Öyle bir gider ki hayatımız alt üst olur. Fakat her şey bitmiş değil, hiç kimse vazgeçilmez değildir. İşte eski sevgiliyi unutmanın yolları? Gelin birlikte göz atalım.

Uzaklaşmak

Uzaklaşmak
Uzaklaşmak

Onunla ilgili olan her şeyden uzaklaşın. Uzak durun onunla birlikte gittiğiniz, sahiller lunaparklar neresi olursa. Onunla denk gelme ihtimali olan her yerden uzak durun. Çünkü denk geldikçe eskiler aklınıza gelecek.

Hediyeler

Hediyeler
Hediyeler

Onun size almış olduğu bütün hediyelerden kurtulun. Mümkünse yakın daha iyi olur. Çünkü durdukça aklınıza gelecektir.

Fotoğraflar

Eski Fotoğraflar
Eski Fotoğraflar
Onunla birlikte ve onun çektiği ne kadar fotoğraf varsa yok edin. Çünkü aklınıza hep o gelecek onlara baktıkça.

Tatile çıkmak

Tatile Çıkmak
Tatile Çıkmak

Tatile çıkmak süper fikir. Tatile çıkmak yeni insanlar ile tanışmak çok iyi gelebilir. Biraz uzaklaşın her şeyden. Yeni yerler yeni şeyler kafanızı dağıtmanıza yardımcı olabilir.

Ortak arkadaşlar

Ortak Arkadaşlar
Ortak Arkadaşlar

Ortak arkadaşlardan uzak durun. Mümkünse onun arkadaşlarını hayatınızdan çıkarın daha iyi gelecektir size zira onun arkadaşları onu hatırlatabilir.

Özel Günler
Özel Günler

Özel günleri aileniz ile kutlayın. Varsa çocukları yeğenler olabilir alın onları gezdirin, onlar ile gezin dolaşın. Özel günlerde tek kalmak canınızı sıkabilir ve aklınıza getirebilir onla olan özel günleri.

Telefon numarası

Telefon Kayıtları
Telefon Kayıtları

Numarasını engelleyin, sonra silin. Sonra bütün konuşma içeriklerini telefondan silin. Sosyal medya filan hepsinden engelleyin onu. Zira mesajlar durursa gözünüz kayar bakabilirsiniz.

Anılar anılar

Anılar Anılar
Anılar Anılar

Onunla ilgili ne kadar kötü anı varsa aklınıza getirin. Hep kızın ona içinizden. İyi olan anıları bir kenara atın. Kötü anıları hatırlayın ki hayatınızdan silmek daha kolay olsun.

Yenilikler

Yenilikler
Yenilikler

Kendinizi yenileyin. Saç stil giyim her şey olabilir. Yenilikler iyidir. Yeni hobiler edinin. Kurslara yazılın.

Şarkılar

Şarkılar

Onunla birlikte dinlediğiniz şarkıları silin. Hüzünlü olan şarkılardan uzak durun. Zira hüzünlü şarkılar onu aklınıza getirir .

Uyku

Uyku
Uyku

Uyumak mi istiyorsunuz? Enerjinizi sonuna kadar tüketin. Çok uykunuz gelsin, böyle göz kapaklarınız ağır gelene kadar bekleyin. Çünkü uykunuz çok yokken uyumak zor olur. Gece daha çok düşünceler sarar insanı.

Çivi çiviyi söker

Çivi Çiviyi Söker
Çivi Çiviyi Söker

Evet arkadaşlar çivi çiviyi söker. Başkaları ile flört etmekle başlayın. Ondan başka herkes size iyi gelecektir. İçinizden geldiği gibi kafanızı göre takılın. Boş verin yahu düşünmeyin, siz değil o kaybetti.


İşte böyle sevgili KizlarSoruyor ailesi. Bunlar eski sevgili unutmakta çok etkili diye düşünüyorum. Hiç kimse sizden daha değerli değildir bunu unutmayın lütfen. Rabbım huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerinize. Okuduğunuz için teşekkür eder, yazdıklarım hakkında olumlu ya da olumsuz düşüncelerinizi bekler, huzurlu ve mutlu günler dilerim Hoşça kalın😊


3|2
2533
Sonerr-Demirerr KizlarSoruyor'da Fenomen
Fenomen kimdir?

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 25

  • 6gün

    Unutuldu zaten kapandi mi defter acilmaz bir daha..
    Her sey iyi hoşta Soner şu çivi çiviyi söker mevzusu yanlis tarafindan anlasilip yanlis seylere adim atmamak önemli bence 😀Bencene bunuda ilistirebilirdin 😁😂

    0|2
    0|0
    • 6gün

      Ya maviş atalarımız bile demiş çivi çiviyi söker diye 😂yanlış adım atmayalım tabiki maksat kafa dağıtmak flört flört 😂😂

    • 6gün

      Yookk yokk cidden sende var bir haller Sonerr 😁😁
      Kafana darbe mi aldin ney 😂😂

    • 6gün

      Maviş ya karıştırma boşver 😅 iyiyim ben iyi 😅 zamana ayak uyduralım😅

  • 6gün

    Sonercim beynimiz unutmak istediğimiz ne varsa daha çok hatırlatır. 😂😂En iyisi serbest bırakmak ve değersizleştirmek.. Değersizleşen Herşey unutulmaya mahkumdur zaten 😂
    Ve bu arada bencelerin her geçen gün daha güzel oluyor tebrikler... 😊😊😊

    0|1
    0|0
  • 5gün

    En etkili yöntem, içimize dönmektir. Karamsarlık ya da depresyondan bahsetmiyorum. Tam anlamıyla içimize bir yolculuk yapmak, yeteneklerimizi keşfetmek ve uzun zamandır ertelediğimiz işleri yaparak hayatımızı yoluna koymaktan bahsediyorum.

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Çok tecrübelisin gibi geldi 😄 kesinlikle katılıyorum yazdıklarına, eline emeğine sağlık 😊😊

    0|3
    0|0
  • 5gün

    Bence öncelikle ona ait olan herşey silinip atılmalı kendini toplayınca başka ilişkiye geçmeli geri donmemeli

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Aklıma Tarkan'dan yak bütün fotoğrafları şarkısı geldi 😁
    Eline sağlık güzel olmuş. 😊

    0|2
    0|0
  • 6gün

    Güzel gerçi ben çabuk unutuyorum 😂 olmuyorsa hayırlısı diyip geçiyorum 😅

    0|2
    0|0
  • 3gün

    Sadece zaman. başka hiç birşey unutmak için doğru çözüm değildir.

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Olan zaten ortak arkadaslara oluyor😂 tanistirmayin kimseyi bence

    0|1
    0|0
  • 6gün

    hepsini yapıp da unutamayanlara da bir bence yazsana abi 😂

    0|2
    0|0
  • 1gün

    Bazen öyle seversiniz ki kendinizi unutursunuz kendinizi hiçe sayarsınız ama sevdiğinizi unutamazsınız.

    0|1
    0|0
  • 2gün

    Hiç bir zaman çivi çiviyi sökmez.

    Tavsiyelerini beğenmedim

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Bu taktikler işe yarıyor mu sence?

    0|2
    0|0
    • 6gün

      Yaramaz mı abla hemde nasıl 😍Tabi ekstra çözümler de var yani 😅Onlar karakter meselesi ben mesela hiç uğraşmadan silerim tek kalemde 😂

  • 4gün

    Güzel anlatım olmuş

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Aaa unutuvermişim birden okuyunca 😀

    0|2
    0|0
  • 6gün

    Güzel olmuş 😊

    0|2
    0|0
  • 4gün

    Fazla stalk yapmazsak yeter😅

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Yeni hayat

    0|2
    0|0
  • 6gün

    güzel olmuş begendim eline saglık.

    0|1
    0|0
  • 5gün

    Unutamazsin kabullenirsin durumu. yoluna bakarsin.

    0|1
    0|0
  • 4gün

    Zihni meşgul edecek birşeyler bulmak ve uygulamak

    0|1
    0|0
  • 2gün

    Yolu yoktur

    0|1
    0|0
  • 5gün

    Istersen Mars gezegenine git, biri kalbinde yureginde oldukdan sonra, icinde oldukdan sonra onu unutmak mumkun degil. Zamanla acin diniyor sadece ama icinde yasiyorsun. Baskasini sevebilirsin ama eger eski sevgiline gercekten asiksan onun gibi birsey asla yasamicaksin.

    0|1
    0|0
    • 5gün

      Katılıyorum ablam. Hiç kimse vazgeçilmez değildir. Olursa olur olmuyorsa olmuyor. Kimse için kendimi üzemem.

    • Hepsini Göster
    • 3gün

      sen asik olmadin onun icin anlayamiyorsun beni

    • 3gün

      Olabilir ablacım çocukken aşık olmuştum 😅

  • 5gün

    Zaman her şeyin ilacıdır

    0|1
    0|0
    • 5gün

      Katılmıyorum. Zaman hiçbir şey, zamana yön verecek olan sensin. Yoksa su akar yolunu bulur. Kim bilir nereye akar

  • 5gün

    Zamana bırakmak

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 33

  • 5gün

    Bana söz kalmamış Soner çok güzel özetlemişsin. Emeğine sağlık :)

    1|1
    0|0
  • 5gün

    Acı cekmen gerekicek... sonra hayatıni bayanlara kapaticaksin 3.4 sene... sonra ciddi evliligi düşünuceksin... sonra karşına çıkanlari begenmiceksin içine sinmicek.. ten uyumunu hissedemiceksin vs ile... sonra bir bakmışsın yaşın 30 olmuş.. .. olgun düşünüp mantık evliligine yöneliceksin... bu kadar... sonrasini yaşadıkça anlatiriz :)

    0|1
    0|0
    • 5gün

      Çok güzel yazmışsın. Ellerine sağlık kesinlikle katılıyorum. Rabbim yar ve yardımcınız olsun.

  • 6gün

    Zaman herşeyin ilacıdır, zamanla unutulur, eline yüreğine sağlık kardeşim, güzel ve doğru tesbitler 👍👏👏👏

    2|1
    0|0
    • 6gün

      Çok teşekkür ederim abi. Senin güzelliğin fakat abi zaman hiç bir şeye yaramaz. Zamana yön verecek olan sensin. Yoksa öylesine geçer zaman.

    • 6gün

      Zamanla zamanın işe yaradığını anlarsın sonerim😂bak yine konuşturacaksın beni😂🤣🤣

  • 4gün

    Bunların hiçbiri işe yaramıyor. Bunlar kısa çözümler. Hepsini yaptıktan sonra yine aklınıza geliyor. Ne yaparsan yap o da yanımda olsaydı keşke diyorsun bunları yaparken. Çivi çiviyi söker kısmı hariç.

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Emeklerine sağlık diyorum ama eski sevgiliyi unutmak için böyle yöntemlerle unutulmaz. Unuttum zannedersin unutulmaz. En iyi unutma yöntemi zaman, hobiler. Doğru insanı görmek veya sıcak bir el.

    0|1
    0|0
    • 6gün

      Abi sen eski topraksın daha iyi bilirsin.

    • Hepsini Göster
    • 6gün

      Kırılma abi😊olmasın😊olmaz inşAllah güzel görüşün için teşekkür ederim 😊

    • 6gün

      Rica ederim tamam :-)

  • 4gün

    Aşk unutulabiliyorsa zaten aşk değildir. Aşk varsa unutulmaz ama yoksa alışkanlıklar var demektir buda bişey yapsanız da yapmasanız da zamanla kaybolacaktır.

    0|1
    0|0
    • 4gün

      Teşekkür ederim. Unutmak diye bir şey yoktur aslında alışmak daha doğrusu olabilir.

  • 3gün

    Sabah uyandigimda unutmus oluyorum, bunlara gerek yok :))

    Eline saglik

    1|1
    0|0
  • 6gün

    En iyi çözüm sevgili yapmamak bu sayede eski veya yeni sevgili derdinden kurtuluyoruz
    aynı şey boşanmak için de geçerli
    boşanmamak için evlenmemek gerekli :) :) :)

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Abicim yara vakti geldi mi iyileşir derin değilse izi bile gider. Yalnız kaçmak ve saklanmak çare olmaz

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Güzel paylaşım soner... Ayrıca bence en öenmli faktör zaman ve akıldan silme unutma

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Güzel bir bence yazmışsın ellerine sağlık ama :) Ortak arkadaş maddesine katılmıyorum

    0|1
    0|0
  • 5gün

    Ne yaparsan yap ya da yapma bir süre sonra zaman acımasız bir şekilde sana birçok şeyi unutturuyor.

    0|1
    0|0
  • 5gün

    Gercekten sevdiysen unutman neredeyse imkansız , o başkalaryla beraber olur sen hayallerinle hepsi bu kadar...

    0|1
    0|0
  • 3gün

    Eğer gerçekten çok sevdiysen unutamazsın ama sıradanda unut gitsin

    0|1
    0|0
  • 6gün

    En önemlisi kafada bitirmek zoru başarmak. Yazdiklarin güzel 😊

    0|1
    0|0
  • 2gün

    Ben tipsizim hiç sevgilim olmadı. Tipsiz erkekler için aldatılmak bile bir lükstür.

    0|1
    0|0
  • 4gün

    Gerçekten aşık olduğum bir insan ise hepsini geçtim başkasını bile sevemem 😉 Içimde kalır hep

    0|1
    0|0
  • 5gün

    aşık olmamak :) aşk çünkü bir hayal

    0|1
    0|0
  • 5gün

    Tınlamamak :)

    4|1
    0|0
  • 6gün

    Kendi yollarım var

    0|1
    0|0
  • 4gün

    Aklinda tutmamak tabiki

    0|1
    0|0
  • 4gün

    Yeni sevgili

    0|1
    0|0
  • 5gün

    yenı sevgılı

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Unutmak istedikten sonra unutursun

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Guzelmis emegine saglik😊

    1|1
    0|0
  • 5gün

    Yeni bir sevgili :)

    0|1
    0|0
  • 5gün

    Hiç kimse senin kadar değerli değil

    0|1
    0|0
  • 5gün

    Kim ne derse desin Yeni limanlar...

    0|1
    0|0
  • 5gün

    çivi çiviyi söker demek istiyorum son kararım :)

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Zaman ve yenisi :D
    #ThEmre

    0|1
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    3
Yükleniyor...