Öncelikle merhaba sevgili KS üyeleri :) Bugün ilk Bence'm ile sizlerleyim.
Biliyorsunuz ki günümüzde sağlıklı ilişki yürütmek imkansız hale geldi. Aslında sağlıklı bir ilişki yürütmek o kadar basit ki... Gelin buna bir de benim düşüncelerimle bakalım :)
1. İlk önce kendinizle barışık olun

Evet KScanlar, ilk ve en önemli maddemiz kendimizi şımartma. Kendimizi şımartalım ki yüzümüzdeki gülücükler karşımızdaki kişilere de yansısın :)
2. Karşınızdaki insanı önemseyin

İkinci maddemiz tabii ki de karşımızdaki insanı önemsemek ve değer vermek. Önemsemek hiçbir zaman kaybettirmez aksine kazandırır :)
3. Bu konularda kesinlikle acele etmeyin

Her şeyi akışına bırakarak kasmadan yaşamalıyız. Acele edildiği durumlarda ummadığımız tepkilerle karşılaşma ihtimalimiz çok yüksektir. Bu yüzden de her şeyi zamanında acele etmeden yaşamak daha mantıklı diyoruz.
4. Asla kıyaslama yapmayın

Bu madde belki de sağlıklı bir ilişkinin en altın kuralıdır. Hangimiz kıyas yapılmaktan hoşlanır ki? Bu yüzden karşınızdaki insanı asla bir başkasıyla kıyaslamayın.
5. Onunla sevgiliden önce arkadaş olun

Karşınızdaki insanla sadece ilişki çiçek böcek konuşmak ilişkiyi monoton yapar ve bir müddet sonra bu ilişkiyi sıkıcı hale getirir. Hayatınıza alacağınız insanla her konuda konuşmak her şekilde sizi o kişiye yakın tutacaktır. Şu da unutulmamalıdır ki sağlıklı evliliklerinin çoğunun temelinde sağlam bir arkadaşlık olduğu bilinmelidir :)
6. Çevrenizdekilerin fikirlerini dinlemeyin

Bazen çevremizdekiler göründüğü kadar masum olmayabiliyor maalesef. Bu yüzden sizin için önemli olan dışarının ne düşündüğü değil sizin düşünüp hissettiğinizdir.
7. Açık ve dürüst olmak şart!

Kötü de olsa karşınızdakinden ne düşündüğünüzü asla esirgemeyin. Sağlıklı bir iletişimin sağlıklı bir ilişki getireceğini unutmayın. Dürüst olun ve kızacağını bilseniz dahi doğruları söyleyin. Emin olun dürüst olursanız suçlu da olsanız sizi zamanla affedecektir... :)
Evet sevgili KScanlar :)
Elimden geldiği kadar size yardımcı olmaya çalıştım, inşallah zevkle okursunuz :) Tabii ki de katmadığım kısa tuttuğum çok konu var ama ben sadece size kısaca özet geçmek istedim umarım memnun kalmışsınızdır :) İlk Bence'm olduğu için tabi ki hatalarım olabilir bu yüzden de affınıza sığıyorum :) Hepinize bol aşklı musmutlu günler diliyorum :)
Esen kalın :)
#HarLeyQuenn
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar