Hoşlandığınız Kişi "Sevgilim Var" Dediğinde "Yıkılmadım Ayaktayım" Mottosu Nasıl Uygulanır?

"Peki, ne güzel!" Zaten çok da hoşlanmadığınız, zaman geçirmek için takıldığınız biri "sevgilim var" dediğinde diyebileceğiniz en net cevaptır.

Hoşlandığınız Kişi

"Süper, benim de sevgilim var!" Çoğu zaman bunu söylerken uyduruyoruz ne yazık ki. Karşı taraf onunla flört etmeye çalıştığımızı anlamasın, rezil olmayalım diye "benim de sevgilim vardı ki zaten eheh" gibi çocuklaşabiliyoruz.

Hoşlandığınız Kişi

"Hmm, selam söylersin" Yine "yıkılmadım ayaktayım" sözünün en çok görüldüğü cümledir. Hani umursamıyorum imajı verilmeye çalışılır ama siz kendinizi biliyorsunuz, içiniz yanar içiniz. :)

Hoşlandığınız Kişi

Karşı taraf size "sevgilim var" diyorsa uzak durmanızı istiyor olabilir. Siz de bunu ona verin. "Sana asılmıyordum zaten, yanlış anladın" gibi bir şey söyleyerek sıyrılabilirsiniz.

Hoşlandığınız Kişi

"Yalnız olduğunu düşünmüştüm, üzgünüm" diyerek karşı taraftan hoşlandığınızı belli edebilirsiniz. Yalnız olmasaydın ohoooo der gibi...

Hoşlandığınız Kişi

"Ciddi bir ilişki mi?" Sana ne deme ihtimali yüksek karşı tarafın bu durumda. Ama size yeşil ışık yaktıysa cevap verecektir. En azından siz tarafınızı belli etmiş olursunuz.

Hoşlandığınız Kişi

Biraz yüzsüzlüğe kaçsa da karşı taraftan çok hoşlandığınızda deneyebileceğiniz bir söz: "Peki, umarım ayrıldığınızda beni ararsın ;)"

Hoşlandığınız Kişi

Siz hoşlandığınız kişi başı bağlı çıkarsa ne yapıyorsunuz? :)

Hoşlandığınız Kişi "Sevgilim Var" Dediğinde "Yıkılmadım Ayaktayım" Mottosu Nasıl Uygulanır?
Cevapla