1 ay

Ordu/Kumru belediyesinin nüfus artışı için uyguladığı teşvik programı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ordu Kumru Belediyesi, ilçedeki nüfusu artırmak için teşvik programı başlattı.

  • 10 çocuk yapan aileye: Sıfır kilometre otomobil
  • 8 çocuk yapan aileye: Belediyede iş imkânı + 300 bin TL
  • 3. ve sonrası her çocuk için ekstra 50'şer bin TL

Yani 700 bin lira para, belediyede iş imkânı ve sıfır kilometre otomobil için 10 çocuk yapmaya değer mi?

Ordu/Kumru belediyesinin nüfus artışı için uyguladığı teşvik programı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla