Nüfusu azaltma projesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Öncelikle lütfen bu kısmı okumadan görüş paylaşmayınız. Nüfusu azaltma projesi, yeni dünya düzeninin bir parçası ve deyim yerindeyse ana yapı taşıdır. Bana ve birçok insana nüfusun azaltılacağını düşündüren ise artan nüfusa bağlı olarak azalan kaynaklar ve yakında gelecek olan çok daha büyük problemler. Bu problemler sırasıyla, kuraklık ve susuzluk. Bir takım enerji kaynaklarının azalacak olmasıyla kapanacak fabrikalar, ve dolayısıyla boy gösterecek olan işsizlik ve kaos. Özellikle kaynak savaşı olmak üzere yaşanacak olan savaşlar. Ve azalacak olan nüfusun insanların büyük bir kısmını öldürecek olması. Nüfusu azaltarak ise azalan nüfusu kontrol altında tutmayı başaracaklar.
Nüfusu azaltma projesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla