Çok sevdim kırmızı tatlı bir tane gördüm ilanda. İşe gidip gelirken otobüs yerine kullanmalık arıyordum kimseye muhtaç etmesin yeter. Sizce doğru seçim mi.
3 ay
Volkswagen Polo-3 (6N) almadan önce önemli bir bilgi vereceğim. Bu arabanın en çok yaşanan kronik sorunu boğaz kelebeği arızası. Bunlarda boğaz kelebeği kapandı mı araba durduk yere stop ediyor ve her an yolda bırakır, trafiğin altını üstüne getirir. Araç sahibine veya galericiye şunu sormalısınız. "Bu araba daha önceden boğaz kelebeği arızası yaşadı mı? Boğaz kelebeği değişti mi? "
Benim eski arabam bunun makyajlı kasasıydı ve iki kez "şans eseri" mahallede yolda kaldım, boğaz kelebeğini değiştirdim. Boğaz kelebeği değişimi 2023-2025 yıllarında 3 ile 5 bin TL civarında idi, şu anda 8 bin liralara çıkar ve her yerde bulunmuyor. Eski arabamı sık sık arıza yapması yüzünden sattım, başkasını aldım. Eskişehir'de yaşıyorsanız bildiğim bir yer var, orayı önerebilirim. Eskişehir dışındakini bilemem.
1997 model olanlar 1,6 litre motora sahiptir, makyajlı kasaya geçince 1,4 litre motora geçti.
Kırmızı Polo görünce insanın kalbi kayıyor tabi 😍 97 Polo şehir içi için boyut olarak çok ideal aslında, işe gidip gelmelik keyifli de olur. Ama yaş önemli; bu araba artık 25+ yaşında.
Almadan önce mutlaka iyi bir ustaya göstert, özellikle motor, şanzıman, yürür aksam ve çürük kontrolü çok kritik 🔧 Eğer geçmişi temizse, bakımları yeni yapıldıysa seni üzmez. Ama “ucuz aldım sonrası gelsin” kafası bu yaşta arabada pahalıya patlayabilir.
Yani mantıksız değil ama duygusal değil mantıklı davran; ilanı değil arabayı al 😉🚗💨
Cevap
5Cevap
Bende aynısını alıcam galericiyim temiz bulman lazım 100 km'de 300 lüra bi şey yakıyor
alma, cok arıza yapar
Alma
Araç iyiyse iş görür bence
Sanayiye çok gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?