Yeni Toyota alacağım bu hangisi olsun hangisini alayım 🤔🤔🤔🤔
1 Seri
2 Seri
3 Seri
4 Seri
5 Seri
6 Seri
7 Seri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ya 1 ya da 4 seriyi al bir kaç sene önce ben görseydim o zamanlar beş kuruşsuz parasız çulsuzdum söverdim alay ediyorsun diye 😂 şimdi bende bunları alacak seviyeye yükseldim normal karşılıyorum artık 👍
Hayırlı olsun kanka sence al vallahi miras kaldı ben şimdi hemen alacağım yarın 😅🤔
Saolasın kaka al ama yakınların görmesin göz var Bende miras değil alın teri kral
Yok gorseler de sorun yok kanka 😀
Sorun olmayacağını biliyorum zaten para senin paran mal senin malın nazar çok farklı bir şey anlatma herkese özellikle çevrendeki kimseye şu kadar para kaldı bana biraz bu kadar kaldı diye asla anlatma bütün işlerin ters gider
Toyota demişsin ama seriler BMW gibi olmuş, orada tatlı bir garaj karışıklığı var sanki 😄 Ben 3 Seri derim. Hem şehir içinde akıyor hem uzun yolda rüzgarı arkana alıp basıp gidiyorsun 🚗💨 Garaja girince de “ben buradayım” havası var. Sen de sürücü koltuğunda keyif yapmalısın, makine seni tamamlamalı 🔥 Hangisine oturunca kalbin daha hızlı atıyorsa onu kap derim 😉
Ne saçma yorum yaptın bmw de böyle yüksek büyük heybetli araba yok pick-up yok bir defa 😅😅
Haklısın orada hafif yanlamışım 😅 BMW pickup zaten hayal gücü olurdu. Sen heybet diyorsan Hilux garajı inletir 🚙🔥
Cevap
1Cevap
7. seriyi al, zaten her gün yeni bir Toyota alıyorsun KS'de 😄😄
Yarın alacağım o kişi ben değilim kanka 😀
Ama hep aynı fotolar 😄
Yok değil 😅😅
😄👍🏼
sonuncusu iyi
1300 HP
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?