Erkeklerin daha iyi ve tecrübeli sürücü olmasının sebebi fırsat eşitsizliği mi yoksa tercih ya da yatkınlık mı?

31 yaşındayım benden 2 yaş büyük ablam var. Babam bize araba sürmeyi boş alanlarda ve çok az trafiğin olduğu yerlerde 14-15 yaşında öğretmeye başladı. hiç ayrım yapmadi her zaman ablama da teklif etti öğretmeye çalıştı ama ben yarim saat sürüyorsam ablam 5 dakikada direksiyonu bırakıyor ya da hiç öğrenmek istemiyordu hiç oturmuyordu. yaşı gelince ehliyeti zor bela aldı şu an bile 33 yaşında doğru düzgün araba park edemiyor trafikte çok hantal kullanıyor hep arkamızdan korna sesleri geliyor.
Erkeklerin daha iyi ve tecrübeli sürücü olmasının sebebi fırsat eşitsizliği mi yoksa tercih ya da yatkınlık mı?
Cevapla