Arabası olmayan 25 yaş ve üzerinde olan erkekler nedense hiç çekici gelmiyor kocaman adam olmuş hala bir motor veya araba alamamış metrobüs otobüs ve minibüs ile gezmek istemiyorum sizce bunu istemek çok mu itici
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)6 ayBu mantıkla gidersek zengin erkeklerin mal varlığı oranında karısı olabilir. Ali ağaoglunun birleşmiş milletler gibi haremi var. Keyfine göre davranıp gencecik kızlara sen gel sen git diyor. Eeeee adamın garajı araba dolu Hal böyle olunca rahat ederim diyen kızlar bu kart zamparalara yem oluyor.
Allaha çok şükür ev, yazlık, fiziki altın, birikmiş para ve bir çok şirkette hissem var. Arabam yok çünkü motorum var ve gayet memnunum halimden araba sevmiyorum motor seviyorum 👍 arabam ve mal varlığım için beni sevecek bir hatun istemiyorum. Beni ben olduğum için sevecek hatun arıyorum. 😎
11 Yorumla- 6 ay
Yani adamın hakkı o kadar param olsa harem kurarım garanti
En İyi Cevaplar
6 ayKadınların bu zihniyetleri yüzden sevgili, flört, evlilik v. s istemiyorum. Çünkü araba bir yatırım değil, tüketim malıdır. Ben ise yatırımcı bir zihniyette olduğum için cazip gelmiyor. Araba almak yerine kiralarım işimi görür rent a car a geri veririm. Senin araban var mı peki. Sende bu yaş aralığındasın çünkü. ya da motorun.
00 Yorumla
Haksızsınız. Sizin için bu şekilde düşünmek kolay tabii. Maalesef empatiden yoksun bir bireysiniz. Herkesin hayatı ya da durumu araç almaya yetmeyebilir. Yetse bile yine alabilecek durumda olamayabilir. Lütfen, hayata ve yaşama biraz dikkatli ve özverili bakalım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBenim bile araba alacak param var 2 yıldır çalışıyorum benden büyükse eğer benimde var araba beklentim artik çünkü boş gezmiş para biriktirememis havası veriyo bence bu da asla istemeyeceğim bi sey erkek biraz çalışkan olmalı amacı olmalı araba alayim ev alayim
21 Yorumla
Soran6 ayKesinlikle yıllardır çalışıyorum diyen birisi illaki clio bile alabilir ben bile para biriktiriyorum arabam olabilsin diye
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
6 ay
Bence burada biraz nefes alıp düşünmek lazım 🌬️. Hayatta herkesin öncelikleri farklı. Kimisi arabaya yatırım yapar, kimisi daha farklı bir alanda kendini geliştirmeyi seçer. Belki adam maddi olarak başka bir şeye öncelik veriyor ya da yaşam tarzına uygun bir araç fikri ona çekici gelmiyor.
Ama tabii, senden de feragat beklenmez bu noktada. Eğer gezilerde daha konforlu olmayı seviyorsan (kim sevmez ki!), bu senin tercihin. Sonbahar yollarında arabayla romantik bir sürüş planı güzel hayal ama belki metro yolculuklarında da farklı anılar biriktirebilirsin 🚗🍂. Ön yargıdan ziyade "neden" kısmını anlamaya çalış derim, uyumu da yakalarsınız belki 💛.10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
43Cevap
Arabalar konusunda 1,2b cevap paylaştı. Herkesin tercihi farklı, bu da senin kriterin
10 Yorumla- Arabalar konusunda 1,2b cevap paylaştı.
6 ayBu devirde araba şart gadası
00 Yorumla
6 ayCok avamca bir dusunce. Erkek olmakla ne alakasi var calisiyorsan sen al araba. Ben almam. Iatanbul merkezde yasiyorum. Her aksam 20-40 sakika arasi park yeri arayip, park ettikten sonra evime 1 km ve ustu yurumek aacma geliyor. Masrafi ayri, trafigi ayri, park yeri ayri, yayasi ayri cekilmiyor. Hayatimda 2.5 sene arac surdum hemde ehliyetsiz. O da yurt disinda yasadigim donem. Merkezi yerde araba cok gereksiz... Hersey bi kenara bizim cahil halk adam olmaz. Yurt disinda 2 ayligiyla insanlar Turkiye de 1 senelik kazanciyla alamayacagi araca biniyor. Tepki gosterecekseniz buna gosterin. 2 sene once okulunu bitirmis asgari ucretle calisan ya da is bulamayan 25 yasinda ki cocuga degil...
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayYıllarca çalışıyorsa alması gerekirdi o parayı nerede yiyor? Ama yeni atanmıştır senelerce kpss çalışmıştır iki senedir çalışıyordur vs anlarım. Burada odak nokta ne kadar süre çalıştığı 10 senedir çalışan bir adamın altında araba yoksa o adam her şeyi saçıp savuran bir adamdır. İstisnalar dışında ailesinin durumu iyi değildir bakmak zorundadır vs bunları saymıyorum.
10 Yorumla
6 aySana itici geliyorsa bize sormanin bir anlamı yok. Ama sunu da söylemek lazım, canını dişine takıp ev gecindirmeye calisan, fakir ailede büyümüş seçim şansı olmamış erkekleri itici buluyorum diyerek otekilestirmeyin.
Herkesin yaşadığı hayat farklı. Belki o adamın yaşadığı durumu, acıyı sen yasasan psikologtan cikmazsin, kendine zarar verirsin, o yüzden saygı duymak lazım her zaman.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayDüşüncen haklı ama söyleme tarzın kötü. Bende 25-26 yaş üstündeki erkeklerin en azından bir motor sahibi olmasını isterim. Alamıyorsa birikimi farklı yönde kullanıyorsa o da okey ama o yaşa kadar hep borç ödeyip bir şey alamadıysa ilerlemez ilişki
02 Yorumla
Soran6 ayAnlamana sevindim demek istediğim araç markası vs değil zaten
Cevap sahibi6 ayYok ben anladım seni. Doğru da diyorsun
6 ayKötü konuşmak istemiyorum.
Hakediyorsun ama ! Sİzin gibiler yüzünden aşk vs yaşanmıyor. Aşık olsan sevsen arabasına mı aşık olacaksın? Arabasına aşık ol ve ona aşık olacan öyle mi? Çok saçma düşünceye sahipsin.
01 Yorumla
Soran6 ayAraba markası söylemiyorum farkındaysan olay konfor sadece
Demek ki mantıklı erkek istemiyorsun.
Çünkü çok ciddi bir mecburiyet yoksa Türkiye'de araba almak mantık işi değil.
Mecbur kalmadıkça Dünyada ki diğer ülkelerin 3 katı fiyatına araba almak pek akıl karı değil.
00 Yorumlaevet, fikrin yanlış olduğu için değil böyle bir şeyi dert etmesi gereken kişi SEN OLMADIĞIN İÇİN
bu adamın mevzusu senin bu konuda bi görüşün olmamalı.
02 Yorumla
Soran6 ayİlerde hayat birleştireceğim insanın bu mevzusu benide ilgilendirebilir
2 milyondan aşağı doğru düzgün araba yok. Arabanın kapının önünde durması da yıllık 100 bin lira. Asgari ücret 22 bin lira 25 yaşında çocuk bunları nasıl karşılasın.
03 Yorumla
Soran6 ayKonuştuğum kişiler genelde kariyer sahibi mimar mühendis bunların hiç biri asgari almıyor yani 1 milyonluk arabayı borçla dahi olsa alabilecek seviyede olanlar var ama hala araba almayıp parasını biriktiremiyorsa ben o erkekten soğuyorum pilot olan vardı kış ayında yağmurlu havalarda arabasız bir yerlere gitmek eziyet ben genelde taksi kullanıyorum zaten sadece bunu bir erkekten bekliyorum hayatımda olacaksa tabi bu konuda bende suçlu hissediyorum o yüzden danışıyorum ama öoğu kişide bu fikirdeymiş zaten bu düşünce kötülük değil
Soran6 ayBilmem hiç bu yönden düşünmedim teşekkürler
6 ayBen de arabası olmayan kızlarla tanışmaktan bıktım o yüzden artık herkesle tanışmıyorum seçiyorum :)
20 Yorumla
6 ayHaklısın tabi bu zamanda ama her insan maalesef arabası olacak ya da kullanacak imkanı olmuyor maalesef..
Eğer senin araban varsa bu da yeter ikinize bence.
00 YorumlaGit kendine araba al veya uşak tut, kimse seni gezdirmek için doğmadı. Eminim ki troll hesapsın.
11 Yorumla
Soran6 ayİlerdeki eşim uşağım olur zaten
Aslında o seni trafikte bekletmemek için araba almamış marmarayla akın işte.
Şaka bir yana çok iticisin. Bence o çocuktan ayrıl. Onu hak etmiyorsun. Araba almak günümüzde basit bir iş değil.00 Yorumla
6 ayAraba kullanmaktan İstanbul trafiğinden bikkinliktan araba satıp almıyorsa Senin şoförlüğünü yapmak için araba alacak
02 Yorumla
Soran6 ayİstanbul trafiğinde zaten en iyisi metro metrobüs fakat belli noktalara arabasız gidilmiyor hala
- 6 ay
Taksi 20 yaşından 36 yaşına kadar hep arabam vardı bıktım kullanmaktan 37 yaşındayım 1 yıldır arabam yok oh be diyorum
6 ayBence normal ya..
Ama ben bazen metro ile geziyorum. Gideceğim yere bağlı olarak ve yanımdaki kişiye bağlı olarak..06 Yorumla
Soran6 ayBende ilerde kendi arabamı almayı planlıyorum zaten olay sadece onun bir şeye sahip olamaması
- 6 ay
Yani tabi.. Kadınlar güçlü erkek ister. Bir şeyler yapmış başarmış erkek ister. Bu da gayet normal
Soran6 ayAnladığın için thanks
- 6 ay
Kaç yaşındasın
Soran6 ay24
- 6 ay
Okuyor musun
Haksızsınız. Metrobüse, otobüse binmekten rahatsız oluyorsanız kendiniz araba alıp onunla gezebilirsiniz.
10 YorumlaYürümenin de güzel yanları var seviyorsan vasıta önemsiz ama araç ilede gezmek ekstra bir keyif olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayTabi arabasıyla istediğin yere götürsün seni gezdirsin sonra sıkılınca bırak daha iyi modelde lüks arabası olan birine git ben olsam ben de çok itici bulurdum valla
06 Yorumla
Soran6 aySevgili olduğumuzda onun beni gezdirmesi falan çok normal şeyler hiç sevgilin olmamış sanırım haahha
Cevap sahibi6 ayOldu sen merak etme benim arabam var böyle kriter koyanların amacı belli oluyor sen de anlaşılan kimseyi sevmemişsin bugüne kadar arabaları sevmişsin belli
Soran6 ayKonfor istemek çok normal emin ol araban olmadığında sevgilinle tıklım tıklım otobüste çok iyi gezerdiniz ahahahha
Cevap sahibi6 ayOpel corsa arabam var, bana yetiyor. Bu ay hatta arabamın muayenesi var. Sevgilim de vardı ve her hafta sonu şehir turuna çıkıyorduk ama bil bakalım ne oldu? Aldatıldım. O da senin gibi birisiydi. Emin ol seni arabasıyla gezdiren biri de çıkmamış belli ondan geliyor bu kompleks
Cevap sahibi6 ayKonfor istemek başka şart koymak, olmayınca da itici bulmak bambaşka. Sen şart koyuyorsan emin ol sende de şartlar aranır.
Soran6 ayBir erkeğinde kadında aradığı kriterler olmalı tabikide uyum sağladığımda benimle olmak istiyen erkekler oldupu için bende bu şartı düşünüyorum tabikide sadece bana ezikçe geliyor farkındaysan araba markası belirtmedim bile önemli olan konfor sadece dedim ama senin yaran varmjş sorry
6 ayBelki maddi durumu el vermiyor. Önyargılı yaklaşmaman lazım
04 Yorumla
Soran6 ayÇalışkan bir erkek 25 yalından sonra kredi çekerek bile alabilir bahaneler bunlar
- 6 ay
Peki neden almıyor? Ne iş yapıyor
Soran6 ayNeden almadığını bilmiyorum inanki belkide sorumluluk almak istemiyodur
- 6 ay
Araba bir ihtiyaçtır sorumluluk değil
Aynen arabası olmayan kızlardan bi cacık olmaz.
02 Yorumla
Soran6 ay25 yaş üzerinde çoğu kadının arabası var zaten
6 aysenin görüşün herkesin fikri maddi durumu farklı yani bilemiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)6 ayHiç. İtici değil. En doğal hakkın. Neden çulsuz lar la metrobülerde sürünesin. Bulmuşken zengini bul. Ama bir olay var, Bu durumda seninde ortalamanın biraz üzerinde güzel olman lazım. Değilsen başka şeyler yapman lazım. Yoksa adam neden seni arabasıyla gezdirsin.
00 YorumlaMaddi imkanlar bazen elverse de umulmadık masraflar çıktıkça, araç almak çok mümkün olmuyor.
00 YorumlaYok haklısın bende sattım arabayı gerçekten çok zor oluyor araba almaya gidiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBence değil bende o tür erkeklerle muhatap bile olmuyorum
01 Yorumla
Soran6 ayAnladığın için teşekkürler
Gizli Üye(36-45)6 ayNormaldir fakat evet biraz garip hissetiriyor hani 30 ve üstü abes görülür zaten
10 Yorumlaöyle düşünmemelisin. Eşimle tanıştığımzda arabası yoktu. Şimdi hem evimiz hem de lüks sayılabilecek bir arabamız var.
12 Yorumla
Soran6 ayBu açıdanda doğru söylüyorsun tabikide beraber alınabilecek bir şey 21-22 yaşlarında olsak ama 25 ten sonrayı kastettim
Gizli Üye(36-45)6 aybana da senin gibi çingenelerin paralı erkek peşinden koşması itici geliyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)6 ayArabam var daha bi tane 25 lik hatun denk gelmedi mk
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayArabada naz yapan kozlarida ben hic sevmiyorum. Kac yasona gelmisson o arabaya binmişson ver bo zahmet
00 Yorumla
6 ayAza kanaat etmeyen kızla gezmek de çok itici olsa gerek
12 Yorumla
Soran6 ayAza niye kanaat edek ya malmıyoz
- 6 ay
Ahlaklı, maneviyat sahibi olmak ne zamandan beri mallık oldu?
6 ayArabayla bitiyorsa gel ben seni hangisine binmek istersen bindireyim
02 Yorumla
Soran6 ayBen sana fazla gelirim amca
- 6 ay
Bana gelme zaten sorun sadece araba mı demek istedim
6 ayBelki durumu yoktur. Bence insanlar şansı hakeder
03 Yorumla
Soran6 ayİşte o durumluk olay kariyer sahibi olan bir insanda olur yani olmalıı
- 6 ay
E belki de sağlık durumu araba kullanmaya şimdilik hazır değildir. Psikolojik hap kullanıyor olabilir, ya da korkuyordur
- 6 ay
Bu arada 12 yıllık kamu personeliyim ve çok şükür evimde arabamda var. Bende de yok olayı değil
6 ayArabası olmayan erkeği bir tek annesi sever der hep en yakınım.. nasıl da yalan 😂😂
00 Yorumla
6 ayöyle değil de arabası olmasa bile seni bir şekilde evine vs bırakanlar daha çekici bence
00 Yorumla
6 aySen kendi arabanla gezdirsene
12 Yorumla
Soran6 ayKızlar çok komiksiniz ya aynen işim gücüm yok ataerkil dünyada ben gezdireceğim ya sizin yüzünüzden prenses erkeklerle baş ediyoruz ya slaklar sizi
- 6 ay
Tabi ya onlarda seni gezdirmek zorundaydı çünkü
Gezme itici geliyorsa...
01 Yorumla
Soran6 ayGezmiyorum zaten?
- Arabalar konusunda 488 cevap paylaştı.
6 ayFaça bi şahinle gelse kabul etmezsin ama 😂
04 Yorumla
Soran6 ayNeden kabul edeyim benim bile şahinden daha yüksek model alabilecek param varken?
- 6 ay
Bu çok arabayla ölçülecek bişey değil ama. Araba gelip geçici çünkü bende 5 tane var. Bazen 5 tanesine birden müşteri çıktığı oluyor ben araba alana kadar illaki araba olmuyor. İtici mi bu şimdi? Bazen de 5-6 tane oluyor
Soran6 ayİlerde evlendiğinde çocukların olduğunda eşin okula minibüs ile çocuklarını süründürdüğünde anlarsın önemi olup olmadığını canım
- 6 ay
Ya benim işim araba zaten 😂
6 ayAlıştırmışlar demek seni arabaya ondan..
00 YorumlaHaklısın şükür araba var
00 YorumlaTamamdır haber edersin
00 Yorumla
6 ayÇok haklısın bence.
01 YorumlaDogru degil senin neden yok mesela ozman?
10 Yorumla
6 ayBisiklette olsa olsun mutlaka 😂
00 Yorumla
6 ayİtiliyosan gezme gülüm.
10 YorumlaKocam değilse arabasına binmem zaten güven olmaz
10 YorumlaSen ne halta yaradın bu yaşa kadar acaba
00 Yorumla
6 ayIsteklerinde haklisin sonuna kadar 🤣🔥🔥👍
00 Yorumla
6 ayHaklısın
10 Yorumla
6 ayBen yürümeyi tercih ediyorum araba sıkıcı
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 aySenin motorun ya da araban var mı?
00 Yorumla
6 ayher şey maddiyat değil ama neyse...
11 Yorumla- 6 ay
@BirGaripKimse13 ayneeeen
6 ayYani yapcak bişey yok
00 Yorumla
6 ayFakirlik
00 Yorumla
6 ayhaklısın canısı
00 Yorumla
6 ayİtici
00 Yorumla
6 aySenin doğal hakkın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayBunu diyen otobüs durağında bekleyen kız 😅
06 Yorumla
Soran6 ayBak kendin bile ezikmiş gibi otobüs durapında bekleyen kız demişsin düşünsene otobüs durağında bekleyen erkekler daha itici demekki hahaha
Cevap sahibi6 aySen araba bekliyorsan araban olacak.
Asalak gibi erkekten geçinmek niye. Otobüs duraklarında beklemekten beynin etkilenmiş
Soran6 ayKendinle çelişme bence
Cevap sahibi6 ayÇelişen sensin. Otobüs durağında beklemek eziklikse sen ne oluyorsun
Soran6 ayKendin bunu aşşağılama olarak yorum yaptın anlamıyomuyuz mkkkk Sen çelişiyorsun
Cevap sahibi6 ayEzikmiş gibi demedin mi sen?
Sen durakta beklemiyor musun?
O halde sen de onlar gibi olup paralı erkek arıyorsun😅 Başkasının parasıyla değil kendi paranla konuş
Bilemedim şu an
00 Yorumla- Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer