Arabası olmayan erkeklerle gezmek çok itici geliyor. Haksız mıyım?

Arabası olmayan 25 yaş ve üzerinde olan erkekler nedense hiç çekici gelmiyor kocaman adam olmuş hala bir motor veya araba alamamış metrobüs otobüs ve minibüs ile gezmek istemiyorum sizce bunu istemek çok mu itici

Arabası olmayan erkeklerle gezmek çok itici geliyor. Haksız mıyım?
Cevapla