Direksiyon sınavında Manuelden kaldım otamatik vitese geçme şansım var mı?

Manuel ehliyete yazıldım. Ancak debriyajla bir türlü anlaşamadık bugün kaldım. Zaten araç alırsam otamatik almak istiyorum. Kursla konuşup aracı otomatiğe çevirme şansım var mı.2. sınav için Yapan var mı

Direksiyon sınavında Manuelden kaldım otamatik vitese geçme şansım var mı?
Cevapla