Otomobil kullanmayı seven bireyim en fazla 4 saatte bir 10-15 dakika mola veriyorum sizce yeterli mi bu süre?


Otomobil kullanmayı seven bireyim en fazla 4 saatte bir 10-15 dakika mola veriyorum sizce yeterli mi bu süre?


1,5-2 saatte bir mola veriyorum. Bazen içeceği (su) fazla kaçırınca, 1 saate hatta 45 dakikaya düştüğü oluyor. Mola süresince en az 5 dakika, en fazla 1 saat dinleniyorum.
Tek başımaysam yeri gelir asla mola vermem. Mecbur kaldığım zamanlarda ama ailemle ya da arkadaşlarımla yapıyorsam yolculuğu 2 saatte bir falan bi mola verebilirim duruma göre.
Uzun yolculuklarda karnım acıktığında bunaldığımda veya wc ihtiyacı olduğunda mola veririm ama aslında 2 saat vermek daha yararlı
4 saat sonra
4 saatte bir mola güzel ama bence biraz daha sık mola vermeyi deneyebilirsin. 2-3 saatte bir durup 10-15 dakika dinlenmek, hem vücut hem zihin için çok daha iyi olur. Uzun yolculukta mola, güvenliğin bir parçası sonuçta! 🚗✨ Hem böylece manzaraların tadını çıkarmak için de bahane yaratmış olursun. Özellikle kahveni alıp sonbahar manzarasını izlemek harika olmaz mı? 🍂☕
Cevap
4Cevap
motorla İzmir'e gittiydim ortalama 100-200 km de 1 ihtiyaç ve dinlenme molası duruma göre 10-20 dk yorgunluk durumuna göre
Hiç durmadan 8 saat filan gidiyorum ama su içmezsem
Hiç uzun yolculuğa tek çıkmadım babamla beraber çıktım hep
4 saatte bir tek isem ailemle isem 2 saatte bir
Duruma göre değişir en fazla90dk genelde 45dk da bir mola veririm ama çok hevesli bir an önçe varma gereği duyduğum yolda 4saat mola vermeden gittiğim de oldu
O anki haline bağlı, yorulursam veya uykum gelirse dururum.
molasız mı?
yani hangi sıklıkta mola?
Yorulmazsam, uykum gelmezse hiç mola vermem, yani belli bir kalıbın içine girmeyi, belli bir kuralı takip etmeyi hiç sevmem
Trafik kazaları kuralsızlar sayesinde olduğunu umarım biliyorsunuz?
Ben buna inanmıyorum, uzun yolda kazaların çoğu uykusuzluktan meydana gelir, ve bunun sebebi de düşük hız limitleri,1000 km lik yolda 70 hızla biri nasıl gitsin, en fazla 1 saat sonra uykusu gelir.
Kimle yolculuk ettiğime bağlı olarak değişir.
:D güzeldi
yani diyorsunuz ki yanımdaki sıkcıı değilse mola ha mola, sıkıcıysa aman yol bitsin 10 saat 12 saat sursün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?