Tatil bitti dönüş yolu kalabalık olur diye bir gün erken çıktım ama trafik gayet rahat. Yolculuk yaparken de mideme kesinlikle bir kurt yerleşiyor sık acıkmamın başka bir sebebi olamaz.Dönüş yolu
Yolculuk yaparken sık sık molaya ihtiyaç duyar mısınız?
Arada bir durup manzarası güzel yerlerde çay / kahve / atıştırmalık molası yapmak lazım, keyfini çıkartmak lazım. Uzun yol otobüs şoförü gibi kaptırıp gitmenin anlamı yok :)