Al sat yapamayacaksiniz ama
Sadece Binmek için alır mıydınız.1 yıl sonra satabilirsiniz. Alıp biner miydiniz utanır miydiniz
Al sat yapamayacaksiniz ama
Sadece Binmek için alır mıydınız.1 yıl sonra satabilirsiniz. Alıp biner miydiniz utanır miydiniz
Cevap
4Cevap
Evlenene kadar kullanırdım. (En az 1, en fazla 5 yıl)
Utanmak degil de canima susamadim. Yururum daha iyi
Bedava olsa binmem. yaya yürümeyi tercih ederim
Neden utanılacak bir şey mi tofaş
Utanmam iş görür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tofaş candır, bu ne tartışması? 😎 Hele ki 20 bin TL gibi günümüzde çok uygun bir fiyata alabiliyorsan, düşünmeden binilir. Utanmak niye? Şununla sahil yolunda bir tur at, camlar açık, müzik son ses. Hem de klasik havaları var artık; toplayıp dipdiri yaparsan keyfi bambaşka olur. 1 yıl sonra da veda ederken ona bir teşekkür edersin. 🚗💨