AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Merter değil mi burası yaaa? 🤣🤣😂😂
Çoğu kızdan güzel bir araba bence
Hayır Ankara 😄
Hmm bizim spor salonuna benzettim tamamdır
Senin sevgilin de çok gicikmis ben olsam arabanın arkasına koyup kırbaçlardım 😅😅😅
Oda belediye otobüsüyle mi geliyomus ayrıl gitsin
Evet ayrıldım toplu taşıma kullanıyordu🙂
otobüsle gitsin evine
Dönüşte aynen öyle yaptı, akşam buluşup kendisinden ayrıldım.
Çok arıyor musunuz böylelerini
maalesef haklısın, artık kendini kullandırtacak yeni birini bulucak
soru mu bu da sevgilini değişcen tabi
Evet biraz önce buluştuk ayrıldım kapıya tekme attı sinirden yediremedi
Sevgilini değiştir tabiki
Ayrılıcam
Bu zamana kadar beraber olduğun hata hiç mi fark etmedin
maalesef, gerçek yüzünü şimdi gördüm beni taksi gibi kullandı oradan oraya, maddi manevi kerizmişim
Estağfurullah öyle deme herkesin hataları olur önemli olan dönebilmek
Evet en son farkettim teşekkür ederim az önce üstümden büyük bir yük kalktı
Ortakçı arabası emektar BMW sjsjdj. Kızı değiştir
Ortamcı*
Evet akşam ayrılıcam
💪💪👍👍
Arabaya saygısı olmayan sevgiliden olmaz
Doğru karar dostum. Allah kaza beladan uzak tutsun. Tekerine taş değmesin 👋
Amin çok teşekkür ediyorum çok sağolun
nereden buluyorsunuz onları ya
maalesef bende bilmiyorum hoşuna gider sanmıştım
yarış
ayrıl hemen
Akşam ayrılıcam konuştuk bugün bağım kalmıcak onunla artık metroya binmeye devam edicek abla
onun yok mu arabası
Hayır kendi arabası yok, babasında 2024 megane var ama kendisi metro ve otobüs kullanıyor
Birde gideceği yerlere ben götürüyordum buluşma haricinde de...
oho sal onu ya utanmaz
Abla biraz önce buluştuk ayrıldım rahatladım biraz timsah gözyaşı döktü sadece
ciddi misin ya nasıl oldu
Aradım onu acil buluşmamız lazım dedim, evinden onu aldım, sonra bir kafeye gittik, orada açıklamamı yaptım, sen bana ve benim malıma değer vermiyorsun beni kullanıyorsun dedim kendini kullandırtacak başka bir erkek bul kendine dedim, saçmalama ayrılamazsın benden dedi, direk kalktım gittim geldi kapıya tekme attı sonra bağırdı küfürler etti bende direk gittim onu da engelledim
sonra ne oldu kaç zamanlık ılıskı
Onu orada bırakıp gittim 6 defa aradı en son açtım bela okudu küfür etti senden nefret ediyorum dedi bende sonra ne halin varsa gör dedim engelledim, 2024 kasımdan beri beraberdik
cınsellık oldu mu
Evet birkaç kez oldu
boş ver boylesı daha iyi ondan olmaz ya
Evet çok rahatladım bende baskılayıcı otoriter birisiydi zaten nefes aldım ya egoist burnu havada biriydi
neden oyle biriylesin uxun zamandır ya erkeklere oylesı yarıyor
Açıkçası ne yazık ki başlarda güzel diye hoşuma gidiyordu gururluydum böyle güzel bir kız bana baktı diye ama sonra beni maddi manevi kullandığını artık anladığımda kafama denk ettiğinde soğumuştum, birde bu külüstür muhabbeti iyice taşırdı
sevmeden sırf güzel diye devam mı edılır
Hoşlandım ama aşık değildim yani
hesap felan hiç ödedi mi
Hayır, restoran kafe masrafları, alışveriş kıyafet çanta ayakkabılar benden, gideceği yere ben götürüyordum bir banknot para harcatmadım benimleyken
şöyle olmadım diye mı sevılmedım
Büyük bir ihtimalle, böyle kızlar ne yazık ki daha çok değer gözüküyor, canı yanan sonradan anlıyormuş ama iyi niyetli kızların değerini..
evet oyle erkeklere o yaramıyor
Sevgilini değiştirmezsen o seni değiştirecek gibi
Akşam ayrılıyorum abla beni taxi olarak kullandı en sonda böyle ağır konuştu
Nasıl kızlar var ya
Metro kullanıyor bide bana laf sokuyor
Bundan olmaz
Evet ilk buluşmada ayrılıcam zoruma gitti
İnşallah daha iyisi çıkar seni gerçekten sevecek biri
İnşallah çok teşekkür ederim
Rica ederim
Babasinda Bentley mi varmış Allah'ın cingenesi ya
Babasında 2024 megane var kendisi metro kullanıyor...
Haspam ya arka koltuk göster snra asfaltı görsün yol ver böylelerine
Evet akşam buluşucaz ayrılıcam, buraya sorduğumu da söyledim ayrıca kızdı hesap sordu bu akşam ayrılıcam
Arka koltukta işini gör ayrıl cezası bu
Senin de karakterin ucuz deseydin
Biraz önce buluştuk ayrıldım
Bizim 96 model hurda öyleyse 🤣
Maşallah kazasız belasız
Kazası yok ya 😅
O arabanın dili olsada konuşsa
Keşkee o benim en yakın arkadaşım
E60 hic degistirilirmi yahu. motoru ne?
Çok haklısın abi ayrıldım, 2009 520d premium 2.0 dizel 177 hp
Bendede e90 330xd var ama dort ceker olmasa daha zevkli olcakti
Maşallah abi ne keyiflidir kazasız belasız kullan, evet arkadan itiş olmaması drift konusunda biraz can sıkabilir 😂
Boş yapmasın burada önemli olan araba mı istersen olmasın araban yaptığı ayıp
Arabaya düşen kızlar yorumlara çökmüş 😂
Ama haklılar kızlar da erkekler de çok motive ettiler beni sağolsunlar
Böyle düşüyor mu?
Maksat düşürmek değil, danışmak.
Aynen aynen yan cebine koyarız merak etme
Hangisi daha eskiyse onu😅
Sensin külüstür diye deseydin be kardeşim
direkt sevgilini.
Bulduda bunuyor baba evinde soğan yerler laf ederler ayril o embeslden
Bugün ayrıldım 😂
Gözün aydin bulursun helal süt emmis simdi dolmuşlarda sürünsün
Evet aynen öyle ablam çok teşekkür ederim haklısın
Ne demeek 😊
Bizde 19 yaşında var ufak kalmış sizinki😎
Maşallah kazasız belasız kullanın 🫠
İnşallah. Siz de
kimin arabasını çektin😅
Farları açık olduğuna göre benim herhalde
farı açık bir arabayı bende çekerim istesem😅
Alttaki fotoğrafta önde oturan biri var mı? Bi bakın.
belkide kiralık çok zorlamayım 😅
Kiralık olsa 16 yaşında araç kiralamam, giderim clio megane kiralarım, bence kendinize de beni de yormayın hanımefendi.
nerenin bebesisin sana bu arabayı kim aldı
Ya ablacım hadi bak ikimizin de vaktini alma başka sorularda toxiclik yap
😅peki
Gerdin beni gece gece nerden çıktın sen
mesleğim o germek huxurduz etmek
😅
Sevgilini değiş
İyi kötü araban var, iyisini o alsın.
Araba gayet iyi sevgilin doyumsuz
Yedik biz de arabana övgü almak için uydurma şimdi
Sevgilini değiştir
Knk pomplycan salcan zaten ne kasiyon bu kadar sjsjsjsjsj
Hangisi seni mutsuz ediyorsa onu değiştir
O kızdan olmaz nextle
İkisini de değiştir jsjsj
Arbanız gayet iyiyi bulmuşta bunuyor
Gücün varsa ikisinide değiştir
Arabanın değişirtir. Sat onun yerine. 2024 egea al
Kızı at, arabayla mutluluklar diliyorum🙏🏼
Evet aynen öyle oldu teşekkür ederim 🙏
Olm sen sacmamisin sevgilimin şöyle arabası olsa o arabanın altına girerim
Muhteşemsin keşke senin gibi düşünse
Kendisi daha iyisini alsn alabiliosa lafa bak
Çarp ağzına ağzına
Toplu taşıma kullanıyor arabası yok🙂
Arabanın güzel olduğunu bildiğin halde duymak hoşuna gidiyor bence ama kız seni çözmüş demekki egonu düşürmek için demiştir kesin
Ne anlar o bmw den
Artık istese de anlayamaz ayrıldım😂
E60 candir
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim 520 d mi ustad bende bu yola girmek istiyorum canını sıktı mi hiç
2009 520d premium 2.0 dizel 177 beygir, benimki çok düşük km iki parça boyalı değişensiz tramersiz 7 ay oldu daha çok şükür üzmedi, temizini bulursan tavsiye ederim çok keyifli araba ama düşük km al
Anladım hocam teşekkürler
Rica ederim
Bmw mi külüstür
Öyle dedi artık öyle biri yok🙂
Olmasi gereken kendine saygisi olan bunu yapar zaten deseydin daha iyi bir model istiyorsan ustune ekle para, al hayrina
Kendisinin bile arabası yoktu ki benimkini aşağılıyor 😂
Araba güzel kız arkadaşını değiştir dkkdkd
Teşekkür ederim ayrıldım dün gece bitti😂
Helal mann😂
Sağol girll💅😂
Sevgiliyi elbette.
Artık öyle biri yok🙂
Arabaylamı sevgili senlemi?
Benleydi, artık sevgilim değil ayrıldım ondan
Doğru karar
Sevgili değiştir onun gözü yüksekte üzer seni
Biraz önce buluştuk ayrıldım abi
Adamsın. Üzer çünkü seni. Öncelikle sana saygı duyani bul
Umarım abi çok teşekkür ederim ne kadar nadir olsa da umarım bulurum
Belki gelir o seni bulur belli olmaz
Evet kesinlikle
Sevgilini
Ayrılıcam
Sevgilini değiştir
Akşam ayrılıyorum
Seni değil arabani mi seviyor
Neden daha yenisini almadın diye ağır konuştu akşam ayrılıcam kendi arabası da yoo metro kullanıyor, gideceği yerlere de ben götürüyordum onu...
Kral iyisi sende varsa bizi gezdir deseydin
Arabası yok ki toplu taşıma kullanıyor
Abonmanı basmaya devam et de o zaman ahagsgahsugsuwgs
Ayrıldım rahatladım 😂😂
En iyisini yaptın
Kesinlikle çok rahatladım
İkisini de 😅
Sana hiç yakıştıramadım😂
Bence arabaya demiyor içindekine diyor😁😁
Ağır oldu teşekkür ederim
Rica ederim
Tam aynı kafadasınız, üzmekten keyif alıyorsunuz, küfür ve hakaret olmadan ağır sözleriniz ile.
Yani bu soruyu soruyorsun ne dememi bekliyorsn bizim dememiz mi gerek ayrıl diye o kadar kafan basmıyor mu altında kötü araba olsa bile bunu kelimeyi kimse diyemez
Yalnızca buraya danışmak istemiştim, tamam haklısınız.
😃😃😃😃
Ayrıldım biraz timsah gözyaşı döktü ama kendine başka kullanılacak erkek bulsun
Yani sende saf olma bu kadar
Evet haklısın çok güzel bir ders oldu
☺️☺️☺️
gayet güzel araba
Çok teşekkür ederim
rica ederim
gayet güzel
Teşekkür ederim
Adaleti yeter
Teşekkür ederim
Arabayı değişir eskimiş gerçekten
Ayrıldım, artık karaoğlanım ile ben varım.
sevgilini degistir
Seninkini de yemişler dubai de moruk 😂
Sevgilinde daha iyisi yoksa külüstür diyemez