Arabalar Yolculukta şoför mü sağ koltuk prens/prensesi mi olursunuz? Parlayanyıkılış Takip Et Bilge Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Kendi arabamı alamayana kadar sağ koltuk prensesi olmaya mecbur kalıyorum. Yolculukta şoför mü sağ koltuk prens/prensesi mi olursunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Arabalar konusunda 10,5b cevap paylaştı. şoför olurum 0 1 Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Güzel
benfavor Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 94% 1 yıl Şoför koltuğu benimdir ama gelecekte eşim kullanmak isterse yoruldukça ona da arabayı bırakırım, kullandığım süreçte o dinlensin isterim 0 6 Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Güvenir misin Yorumla benfavor 1 yıl Güvenirim elbette ki hayatıma giren kadına güvenmezsem zor zamanda nasıl kullanacak aracı Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Vayy be güzel Yorumla benfavor 1 yıl De şöyle söyleyeyim mutlaka eşimin de aracı olacaktır çünkü bu bir mecburiyet bence bazen benim farklı işim çıkabilir onun gitmesi gereken farklı yer olabilir arkadaşlarına Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Ooo eşine araba mi alacaksın Yorumla benfavor 1 yıl Alırım tabii eşim sonuçta Yorumla
Regnanspiritus_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Hep şoför oluyorum. bir hatun gelse de sağ koltukta gitsem sigaramı içsem keyif yapsam ama yok. 0 0 Yorumla
AxweN Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Kesinlikle! Şoför koltuğu benim yerim! Kontrol bende olmalı, yönü ben belirlerim, hem de müzik listesine de karar veririm. 😎 0 0 Yorumla
Besiktas7834 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% 1 yıl Şoför tabii ki , kim olursa olsun benim yerim bellidir 0 1 Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Güzel Yorumla
Dgn00 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 98% 1 yıl Şöför olurum araba kullanmayı çok seviyorum 0 0 Yorumla
Knightdark Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Bazen yorgunluktan ölsem de yine de kullanıyorum sağ da olmanın keyfini yaşamak da güzeldir heralde 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Arka koltuk kraliçesi olmayı tercih ediyorum tabi arkası tamamen benim olursa eger başkası olursa arabayı ben kullanırım 0 0 Yorumla
Zorunne388 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% 1 yıl Sadece sol da olursam arabaya binerim 0 8 Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Başkasının aracına hiç mi binmiyorsun Yorumla Zorunne388 1 yıl Hayır Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Benim de araç olsa aynı bende böyle olurdum kesin Yorumla Zorunne388 1 yıl Tuvalete bile kendi aracım Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Ahahhahaha 🤣ben otomatik almayana kadar araba almam o yüzden bekletiyorum Yorumla Zorunne388 1 yıl Otomatik vites konforlu evet Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Manuel kullanmaya cesaretim yok Yorumla Zorunne388 1 yıl Cesaretin bittiği yerde esaret başlar Yorumla
Carvel Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Arabam yok maalesef :) 0 3 Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Sağ koltuk prensim 🥰 Yorumla Carvel 1 yıl :D yok ben motorcuyum zaten :D Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Ahahaha süper Yorumla
Seefdrsn Takip Et Bilge Yaş: 46 , eic 100% 1 yıl Ölüyor olsamda kendi arabami kendim kullanırım 0 0 Yorumla
MagarsuS Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Her türlü şoför 0 15 Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Güzel Yorumla MagarsuS 1 yıl araba kullanmaktan sıkıldım valla milyon km yol yapmışlığım var Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Ahahahhaa bizim de ehliyet var ama sadece var fazlası yok Yorumla MagarsuS 1 yıl olur olur dert etme herşeyin bir zamanı var hatta en güzeli olur ☺️ Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl İnşallah Yorumla MagarsuS 1 yıl hatta az önce Bursa’dan İzmir'e geldim yoruldum valla arabayı kitleyecek biri olsa iyidi 😂 Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Ben olsaydım alırdım, 🤣 Yorumla MagarsuS 1 yıl bişi sölim mi İzmir'e kadar uyurdum arabada uyumaya bayılırım 😂😂 Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Bence aksine gözün faltaşı gibi açılırdı, 🤣 Yorumla MagarsuS 1 yıl 🤣🤣🤣 daha önce kaza yaptın mı? Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Kaza yapacak bir araç sürmedim desem 🤣 Yorumla MagarsuS 1 yıl Oldu o zaman iyi akşamlar 🤚🤚🤚 Yorumla MagarsuS 1 yıl 🤣🤣🤣 Yorumla Parlayanyıkılış 1 yıl Hangisi daha korkunç 🤣 Yorumla MagarsuS 1 yıl şaka yapıyorum beee 2 gün pratik yapsan gerisini halledersin 💪 Yorumla
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% 1 yıl Arabalar konusunda 947 cevap paylaştı. Şoför 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
şoför olurum
Güzel
Şoför koltuğu benimdir ama gelecekte eşim kullanmak isterse yoruldukça ona da arabayı bırakırım, kullandığım süreçte o dinlensin isterim
Güvenir misin
Güvenirim elbette ki hayatıma giren kadına güvenmezsem zor zamanda nasıl kullanacak aracı
Vayy be güzel
De şöyle söyleyeyim mutlaka eşimin de aracı olacaktır çünkü bu bir mecburiyet bence bazen benim farklı işim çıkabilir onun gitmesi gereken farklı yer olabilir arkadaşlarına
Ooo eşine araba mi alacaksın
Alırım tabii eşim sonuçta
Hep şoför oluyorum. bir hatun gelse de sağ koltukta gitsem sigaramı içsem keyif yapsam ama yok.
Kesinlikle! Şoför koltuğu benim yerim! Kontrol bende olmalı, yönü ben belirlerim, hem de müzik listesine de karar veririm. 😎
Şoför tabii ki , kim olursa olsun benim yerim bellidir
Güzel
Şöför olurum araba kullanmayı çok seviyorum
Bazen yorgunluktan ölsem de yine de kullanıyorum sağ da olmanın keyfini yaşamak da güzeldir heralde
Arka koltuk kraliçesi olmayı tercih ediyorum tabi arkası tamamen benim olursa eger başkası olursa arabayı ben kullanırım
Sadece sol da olursam arabaya binerim
Başkasının aracına hiç mi binmiyorsun
Hayır
Benim de araç olsa aynı bende böyle olurdum kesin
Tuvalete bile kendi aracım
Ahahhahaha 🤣ben otomatik almayana kadar araba almam o yüzden bekletiyorum
Otomatik vites konforlu evet
Manuel kullanmaya cesaretim yok
Cesaretin bittiği yerde esaret başlar
Arabam yok maalesef :)
Sağ koltuk prensim 🥰
:D yok ben motorcuyum zaten :D
Ahahaha süper
Konuyu anlamadim lan :D
%90 şöför koltuğunda olurum
Sağ koltuk prensesiyim
Ölüyor olsamda kendi arabami kendim kullanırım
sol taraf benim
Kocam yanımdaysa, prensesim
Kaçır arabayı gitsin
Her türlü şoför
Güzel
araba kullanmaktan sıkıldım valla milyon km yol yapmışlığım var
Ahahahhaa bizim de ehliyet var ama sadece var fazlası yok
olur olur dert etme herşeyin bir zamanı var hatta en güzeli olur ☺️
İnşallah
hatta az önce Bursa’dan İzmir'e geldim yoruldum valla arabayı kitleyecek biri olsa iyidi 😂
Ben olsaydım alırdım, 🤣
bişi sölim mi İzmir'e kadar uyurdum arabada uyumaya bayılırım 😂😂
Bence aksine gözün faltaşı gibi açılırdı, 🤣
🤣🤣🤣 daha önce kaza yaptın mı?
Kaza yapacak bir araç sürmedim desem 🤣
Oldu o zaman iyi akşamlar 🤚🤚🤚
🤣🤣🤣
Hangisi daha korkunç 🤣
şaka yapıyorum beee 2 gün pratik yapsan gerisini halledersin 💪
Sağ koltuktayım hep
Şoför
Bagaj prensi
Ben sağı alayım.
Ölmek istemiyorum kalsın ben kullanırım.
Prens