Türkiye'de neden, tutulması gereken arabalar tutulmuyor da, tutulmaması gereken arabalar çok tutuluyor?

Örneğin, reno cliolar, teneke gibi arabalar, tutulmaması gerekir ama peynir, ekmek gibi, alınıp, satılıyor. Sonra fiat egealar. Bunlarda piyasada dolu. Piyasada en çok rağbet bulunan arabalar, fiatlar ve renolar. Halbuki, çöp gibi, teneke gibi, araçlar.

Diğer bir örnekse, tutulması gerektiği halde tutulmayan arabalar. Bunlar genelde dispirütörü olmadığı için, yerli üretimi, fabrikası olmadiği için, yurtdışından getirildiği için tutulmuyor, ya da çok yaktığı için. Örnek vermek gerekirse, mazdalar, suzukiler, subarolar, Mitsubishiler, volvolar, Lamborghini ler, Amerikan markaları. Vs. Vs. Hepsini tek tek yazacak değilim. Siz ne söylemek istersiniz bu konuda. ?

Haklısın ama sebebleri var, yoruma yazcam
Haksızsın, sebebini yazcam öğren
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türkiye'de neden, tutulması gereken arabalar tutulmuyor da, tutulmaması gereken arabalar çok tutuluyor?
Cevapla