- Erkek arkadaşım ile 5 yıldır sevgiliyiz. Ona iş bulma konusunda her zaman yardımcı oldum yanında oldum herneyse. Bir gün altın için aylık 10 bin tl ailesine verdiğini, annesinin altın hesabı olduğunu ve bizim için ailesinin de dahil altın biriktirdiklerini söyledi. Güzel hoş. Geçtiğimiz aylarda altın düştüğü için o altınlarla araba almışlar ve annesinin üzerinde. Ben ona ilerde bizim için kullanılacak mı diye sordum, kullanılmasa da içinde kendi olan payımı isterim dedi.
geçtiğimiz yıllarda ablasını evlendirdiklerinde ablasının kayınvalidesi gil hiçbir şekilde yardımcı olmamış ve kıyamet koparmış canları sıkılmıştı ve şu an kendileri bunu yapıyor ve bu konuda ona ben altın istiyorum dediğimde altınla mı evleneceksin benimle mi diye bana kızıyor halbuki o altınları bizim için biriktirildi demişti ve şimdi de şunu diyor. Zar zor birikim yapmışlar araba olmuş onların olsun diyor. ( evleri var )
Benim ailemin zar zor iş için arabası oldu mesela evimiz yok çünkü, bu durumu kendi durumları ile kıyaslıyor.
sizce ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer