Erkekler yolda yürürken önündeki kızı geçmeye çalışıyor musunuz?

Yolda önüm bomboş yürüyorum yandan bir kız önüme geçiyor tam da aynı hızda neyse geçiyorum onu biraz da yavaşlıyorum sonra bu sefer o beni geçiyor. Bu sefer fazla yavaşlıyorum o da olmuyor tekrar geçiyorum. Sanki aynı hızda arkasından yürürsem millet sapık der gibi hissediyorum
Erkekler yolda yürürken önündeki kızı geçmeye çalışıyor musunuz?
Cevapla