Renault 19 Europa nin çok sevilme Nedeni Bence Başlı Başına Tasarım Bu otomobilin tasarımı Gerçekten Yıllar geçmiş olmasına rağmen Yine Çok Güzel Etkileyici Konfora değinirsek Yumuşak Süspansiyonu ile konforlu İdi Bu aracın En büyük eksiği ABS Fren Güvenlik sistemi olmaması idi Aslında ABS vardı ama opsiyonel az sayıda bulunuyor du onlar da 1.8 ler de vardı ABS Ve
Renault 19 Europa Niçin Çok Sevildi tutuldu ve hâlâ da seviliyor tutuluyor?
Zamanında Renault'un R21'den sonra en sağlam arabası olmasından dolayı olabilir. Renault 12 ve 9'dan daha donanımlı olsun diyenlere yüksek alternatif sunan arabaydı. Renault 19 kullanan bir akrabam var. 4 yıldır kullanıyor, çok da memnun.
Araba ustasından Çok doğru görüş 👏🏻😅 Araba işi onur dan sorulur 😉 Şaka bir yana Renault un eski arabaları çok güzel di gerçekten çok değerli hissettiriyor du şimdi öyle değil 19 Europa Orta Kasa Broadway Megane 1 Laguna 1 muhteşem bu otomobiller
Eski erkek arkadaşıma bu araba ölen abisinden kalmıştı hiç satmadı hala duruyor ve bu arabadan kat kat iyi arabası olmasına rağmen bu arabaya daha düşkün. Belki de anıları korumak içindir
Allah Rahmet eylesin abisi niçin öldü ki üzücü durum Rabbim sabır versin evet Renault 19 Europa bi aşk dir bu arabayı ben bile çok seviyorum özledim bile 2008 de satmıştık biz o zamandan beri yok
Renault 19 Europa'nın gönülleri fethetmesi gerçekten şaşırtıcı değil! Tasarımı oldukça zamansız ve birçok insan için nostaljik bir hava taşıyor. Yumuşak süspansiyonu sayesinde konforlu bir sürüş sunuyordu. ABS freni maalesef her modelde bulunmuyordu, ama yine de bu efsane araç sokaklarımızda iz bırakmayı başardı. 🚗❤️ R19 Europa, klasik otomobil severler için hâlâ değerini koruyor ve geçmişe olan özlemi gidermek için harika bir seçenek, değil mi?