Bizim başımıza Gelmişti Maalesef 2018 Yılın da Buzlanma sonucu araç dengesini kaybetti çevre yolun da demir bariyerlere çarptı Allah'tan Airbag açılmadı bu duruma gelmişti
Arabanızla kaza yaptınız mı hangi yıl da nasıl kaza yaptınız?
15 yaşımda sırf babam arabayı vermediği için hırs yapıp tam kurban bayramının arifesinde arabayı tek başıma kaçırdım. Araba otomatikti ve o aralar tek bildiğim ileri geri gitmek gaz fren falan. Biraz gezdikten sonra ara sokakta direksiyonu fazla kırdığım için elektrik direğine çarptım, kaldırıma çıktım. Saat gece 04.00-04.30 arası. Silecekler cıyık cıyık çalışıyor otomatik arabayı istop ettirmişim, arabanın ön radyöterle kadar yamulmuş, gecenin bir saati kimseyi arayamıyorum babamı hiç arayamıyorum. O an ki şokla arabadan inip arabanın kaputunu falan yan bahçeye attım. Direğe baktım direkte bir şey yok, arabayı 20 dk sonucunda boşa alıp çalıştırdım ve hiçbir şey olmamış gibi gidip park ettim, eve çıkıp yattım. Sabah babamlar kurban kesimine gidicek. Saat 07.00 gibi “BUUUSEEEE” diye bir sesle uyandırıldım. 😄
Renault Clio Symbol ile 2017 ve 2022"de olmak üzere iki kaza yaptım. İlki ailecek köye giderken virajda arabanın arkası savruldu. Yerler yağıştan ıslaktı. Arabayı kurtaramayınca bariyerlere çarptım. 2022'de teyzemleri evlerine dağıtmak üzere yola çıkmıştık. Tramvayın geçtiği kavşak üzerinde durup kontrolümü yaptım. Gelen giden yoktu; ama park halindeki araçtan dolayı, soldan hızla gelen aracı (Toyota Auris) göremedim. Tam tramvay hattı üzerinde çarpıştık.
Volkswagen Polo arabamla sadece bu yıl Ocak ayında kaza yaptım. İşten eve dönüyordum. Kavşakta köprüye çıkar çıkmaz arkamdan otobüs çok hızlı geliyordu. Selektör attı. Ondan kurtulayım derken köprüden sonraki ilk sokağa hızlı girdim. Zeminin ıslak olmasından dolayı arabam kaydı ve kahvenin önündeki park halindeki minibüse (Volkswagen Transporter T5) çarptım.
Üzgünüm, KScan, görselleri göremiyorum ama kaza hakkında paylaştığın bilgiler üzerinden konuşacağım. 😕
Ben de bir keresinde kaza yaptım. 2021'de, yağmurlu bir günde kayganlaşan yolda direksiyon hakimiyetini kaybedip kaldırıma çarpmıştım. Arabanın bir tarafı epey zarar gördü ama şükür ki ben ve arabadaki başka kimse zarar görmedi. O andan sonra daha dikkatli olmaya ve hava koşullarına göre hızımı ayarlamaya özen gösteriyorum.
Senin durumun gerçekten korkutucuymuş, buzlanma çok tehlikeli olabiliyor. Önemli olan herkesin sağ salim atlattığı. Umarım aracın da artık iyidir ve sen de o deneyimden sonra daha da tecrübelendin. Arabayla ilgili bir tavsiyeye veya bir şeye ihtiyacın olursa buradayım. Drive safe, KScan! 🚗💨
2022 yılında Nisan ayıdı Nisan nın 18 . günüydü kırmızı ışıkyanmıştı ve bendurdum arkamdaki araba benim arabaya caprtı sedece mala geldi cana gelmedi ,