Direksiyon hocam, ben hata yaptığımda motive etmek yerine azarlıyor. Böyle olması normal mi?

Hata yaptığımda bidaha deneyelim yaparsın vs demek yerine niye yaptın bu hatayı böyle mi söyledim vs diyor. Beni motive etmek yerine azarlıyor. Böyle olması normal mi? Sizin hocalarınızda böyle miydi?

Direksiyon hocam, ben hata yaptığımda motive etmek yerine azarlıyor. Böyle olması normal mi?
Cevapla