Birisi bana emri vaki bir şekilde bir şey söylediğinde yaptığım iş yanlış bile olsa tekrar yapıyorum normal mi?

Arkadaşlar sorum bu emri vakiye gelemiyorum böyle üstünlük kurmaya çalışıyor bazıları...

Birisi bana emri vaki bir şekilde bir şey söylediğinde yaptığım iş yanlış bile olsa tekrar yapıyorum normal mi?
Cevapla