Türkiye'deki sıfır araç fiyatlarındaki yükseliş, insanları Citroen Ami’ye yönlendirdi. Dünyada en fazla Citroën Ami satılan 3. ülke, 63.153 adet ile Türkiye oldu. Siz hangi araba modelini kullanıyorsunuz?

Türkiye'deki sıfır araç fiyatlarındaki yükseliş, insanları Citroen Ami’ye yönlendirdi. Dünyada en fazla Citroën Ami satılan 3. ülke, 63.153 adet ile Türkiye oldu. Siz hangi araba modelini kullanıyorsunuz?

Sırf amim bozuldu, amim dağıldı vs esprisine bile alan çok...
Alır almaz modifiye yapıp sağını solunu kesen biçen çok...
Yani işlevselliğinden değilde ilgi çekme amacı önde. Yoksa çoğu insanın şarj edecek yeri yok, bunların bakımlarını yapacak bilgiye sahip usta vs bile çok problem hala
Bizim milletimizin en karakteristik özelliği iki yüzlü ve münafık oluşudur. Konuşmaya gelince kimsede para yok ama ev ve araba almaya gelince çatır çatır herkes ev araba sahibi oluyor. Başımıza ne geliyorsa bu münafık hallerimizden geliyor...
fazla kilometre yapmıyor ama yaygınlaşması iyi bir şey özellikle şehir gibi yerlerde elektrikli ve küçük araçlar trafik ve ulaşım içinde güzel bir tercih
Cevap
82Cevap
2001 Volkswagen Polo kullanıyorum, aynı yaşta babamda Renault Clio Symbol var.
Aracım yok ama Bugatti olsun isterdim
Bu araçla şehirler aracı yolculuk yapılmaz.
Şehir içinde kullanmak için alıyorlar herhalde..
Otobanda gidilmez bu araçla çünkü
Diğer araçların hızı bu aracı savurur.
Kazaya sebebiyet verir..
Bu araca verilen paraya yazık aslında
Bizde 2018 model Suzuki Jeep var.
Ben A6 kullanıyorum. Bu tür araçlar şehir içi çok yakın mesafeler için belki kullanılabilir ancak ne konfor, ne güvenlik , ne performans ve ne de verimlilik anlamında tercih edeceğim bir şey olamaz.
Hyundai benim arabam ama şu an ayrıyız. Büyük araçlara alıştıktan sonra bunlar çok sıkıntı. İlk arabansa ehliyet yeniyse vs bir derece mantıklı ama bana hitap etmiyor. Ben 1. Sırada olan ülkeyi merak ettim :)
Görmüştüm bir kere cok guzel bir seye benziyor tam benlik haa bizim burada rahatlikla kullanilir aralardan derelerden rahatlikla gidersin oyle araclarin icine girmeye de gerek yok bizim burasi icin cok rahat
benimki volkswagen golf, ami isterdim çok sevimli ve ucuz ama elektrikli yönü beni korkutuyor
Evimiz de
Mercedes'in gla 180 ve cla 200 ü var değiştiricez yakın zamanda ama bu araç da mini mini hoş duruyor🤭
araç güvenlik gereği max 45 km hızla gidiyor ve sarjı yanlış bilmiyorsam 70 km gidiyor. şehir içinden ziyade küçük bi belde kasaba köyde kullanılabilir.
Her yerden çıkıyor bunlar ya. Trafikte gerçekten sinir bozucu.
Ahjkfsfsf
Her ne kadar tatlış gözüksede sevemediğim bir araç. 😂
Aracım Yok çalıştığım firmanın tahsis ettiği şirket paket doblo veya egea kullamıyorum 🥲
Türkiye'de bu arabayı hiç gormedim ayrıca Türkiye'de küçük az yakıtı olan PS düşük arabalar alınmaz istenmez
Bir çok kişi elektrikli olmasından korkuyorum demiş ama şöyle bir şey var şarj aparatını alıp burnunu kendiniz şarj edebilirsiniz
Bizim aracımız yok, burnunu tipi hariç mantıklı tarafı yok, fiyatı, menzili, maksimum hızı falan her şeyi yetersiz
Özellikle kısa mesafe getir götür yapanlar alıyor sanayi de bunlardan çok var acil siparişler için harika çözüm benzin parasını kısa zamanda çıkartır
Şu anda Kia Carnival ve 2 tane Volkswagen Transporter minibüsüm var. Kia'dan önce Citroen Xsara Picasso kullanıyordum. Bulursam Toyota Sienna alırım
Ben bunu alsam alsam ilerdeki çocuguma alırım oyuncak diye, nasıl sipariş veriliyor bundan parçaparça gelip bizmi tamamlıyoruz 🤔
Citroën c3 aircross var ama ami sadece düz şehir içinde uygun
Bu araç bireysel, maddi sıkıntısı olan kafası çalışmayan tüketiciler için üretilmiş.
Tam Tuna Tavus'luk araba. Yanına da Goril'i alacak gezecekler.
En çok satılan 3. Ülke Türkiyeyse bu arabaları niye göremiyoruz ksdkckgj
Bunu araba diye alıp bineceğime yürürüm daha iyi 😂
Bu araç değil ya.. Arabamsı..🤭😄bazen yolda görünce elimle süresim geliyo 😂
Kibar araba :))
Ben Audi A6’ya biniyorum.
Babamı almaması icin zar zor ikna ettiğim araç olur kendisi. Fiyatı da çok yani boyuna göre.
Bilmiyorum aylar önce 280.000 gibi bir şeydi diye hatırlıyorum değişmiştir muhtemelen
O arabanin neyini aliyorlar çok saf bir milletiz biz
Ay hayatta binmem çok çirkin. Toplu taşıma daha iyi
Kesinlikle öyle.
bizim valide istiyor bundan ((: istediğim yere kendim gideceğim artık diyor
benımse henuz kullandığım bir marka yok
Küçük çok bunun yerine otomatik kaplumbağa alırım.
Buna binen bir kadın görsem Hanımefendi burnunu ne kadar güzelmiş derdim
Ami’niz*
Nisan Juke -2023 ve çok mutluyum aracımla. Japondan şaşma 😁
Aslında iyi ama hızı gerçekten 45km ise çok sıkıntılı en kötü 100 km olmalıydı veya 120 45 de çok az değmez bence
Daha aracım yok ehliyet 7 . Seneye doğru gidiyor
Mercedes (belediye otobüsü)
Geçen bundan 1 tane bende gördüm ya çok tatlı
Çok tatlı o, sevmeyenler ölsün..
Ay bende çok seviyorum onu amicim canım snsj
Ucuz diye alıyor garibanlarım napsınlar
Paralel park yapabileceğim tek araç 😎
Senin bulabileceğin max Ami :d
Megane kullanıyorum. Citroenim yok.
Arabamız var ama markasından haberim yok
Megan ve Renç sahibiyim
Ami seven çok maalesef ( o manada değil )
* binen fakirler 😂😂
Çok tatlı her yere park edilir bu
Bu ne bea oyuncak gibi hahah
Bu arabaya nasıl sığıyorlar
Çok kötü bence
Çok istiyorum ama elimde kalır diye korkuyorum
Kimi büyük sever
Kimi küçük..
Üzerine para verseler dahi almayacağım bir araç
Yani gerçekten fok balıkları çok yalnız
Bizim millet Ami sever tam ülkesi
Çok tatlıymış bu arada alasım geldi
Peugeot 308 kullanıyordum
Ay benimkinin markası silindi
Ford Focus Mitsubishi L200
✨Ay sen ne tatlış arabasın öyle✨
Yaa bundanım olsun isterdimmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?