
Arabanızı ödünç verdiniz, arabanızı kaza yapmış halde görseniz ödünç verdiğiniz insana tepkiniz ne olur 🤔

Arabanızı ödünç verdiniz, arabanızı kaza yapmış halde görseniz ödünç verdiğiniz insana tepkiniz ne olur 🤔
ödünç vermem öncelikle çok mühim bir durumsa ben bırakırım hoş kimse de istemez ama oldu diyelim sağlığını sorarım parayla hallolacak şeyler için kıyamet koparmaya gerek yok.
Cevap
5Cevap
Arabamı çektiler mesela kuzen yüzünden ve ödettim bugün 😄
ben bir şey demezdim zaten en değer verdiklerime veririm
Arabamı kimseye emanet vermem. Öyle katı kurallarim var.
Kimseden de emanet araba istemem arabamın karsitirilmasini sevmem araba benim yaşam alanım :)
ilk dalardım demek isterdim ama bunu yaparsam parasını ödemez.. bu yüzden kibarca parasını isterim ha vermiyorsa pişman ederim
Arabamı kazasız fiyatı ile satın almalı. Veya eskisinden daha iyi yatırmalı
geçmiş olsun derim
arabanın kaskosu var sonuçta
İnsana tepkin tokat atmak olurdu. 😃
Tamir ettirmesini beklerim
biber sürerim ağzına..
Arabamı herkese vermem ben.
Zararı karşılardı mecburen
Arabamı eskisinden daha iyi yapma cezası verirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?