
Arabanızı görünce "of be asilliğe bak yavrum benim" dediğiniz oluyor mu 🤔
#Arabalar

Arabanızı görünce "of be asilliğe bak yavrum benim" dediğiniz oluyor mu 🤔
#Arabalar
Arabamın seri oluşuna kurban olduğum zaman derim. Yakın zaman önce baskı balatasını değiştirmiştim, kalkışlarda 2 santimlik kavramayla aniden ileriye atılıyor! Onca lüks arabayı (BMW 7, Audi A6 gibi) kalkışta tokatladı. Bir de Ferrari ile Lamborghini'yle karşılaşırsam, ışıklarda kalkışlarda onlara kafa tutsam diyorum.
Cevap
8Cevap
Yani öyle karşısına geçip heyt yavrum benim falan demiyorum ya :D ama şükreden biriyim..
aracım yok olsa da derdim evet
Evet şu an olmasa da olduğu zamanlar öyle derdim 😃 nedense insana kendi arabası mükemmel geliyor ya 🖤
Hayır okadar araba düşkünü değilim ama muhtemelen erkek kardeşim derdi 100 der😅😅😅
Basit bir ticari olsa da ticarinin yakışıklısıdır 😌 Diyorum tabi ki 😎
Araba Japon sa sular durur
Hiç aklıma gelmedi söylemek. 😂😂
Babamın arabasına söylesem beni sever mi? 😂😂
Seni sevmiyor mu
Demiyorum ama iyi bir SUV var
Yooo öyle bişey olmuyor
kendi eksiklerimi araba ile tamamlamıyorum
Arabam yok :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?