Arabalar Arabanızı her gördüğünüz de "canım arabam benim" dediğiniz oluyor mu? FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Arabanızı her gördüğünüz de "canım arabam benim" dediğiniz oluyor mu 🤔#Arabalar Arabanızı her gördüğünüz de "canım arabam benim" dediğiniz oluyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
onur26vw Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Arabalar konusunda 15,7b cevap paylaştı. Ayda iki veya üç kez oluyor. 1 0 Yorumla
Tersy Takip Et Master Yaş: 48 , eic 58% +1 yıl Arabalar konusunda 316 cevap paylaştı. Arabamı seviyorum ama benim için sadece bir eyrden bir yere götürmek için makine. Yoksa duygusal bağ kurmam. 1 0 Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Her gördüğümde değil.Arabalarımla duygusal bağ kurarım. Akşam park ettiğimde mutlaka döner bakarım. 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 28 , eic 81% +1 yıl Arabalar konusunda 1b cevap paylaştı. Arabayı boş ver de şu adam kim ahh kalbm 1 1 Yorumla FiqHtShoT +1 yıl Bizim komşu çocuğu o, ama ben tavsiye etmem tanışmanı her gün eve kız atıyor i*ne 😂😂🤷♂️ Yorumla
hfguiiuh Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl Ahhh bi alayım bebeğimiii asfaltı ağlatacağizz 😍😍 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ayda iki veya üç kez oluyor.
Arabamı seviyorum ama benim için sadece bir eyrden bir yere götürmek için makine. Yoksa duygusal bağ kurmam.
Her gördüğümde değil.
Arabalarımla duygusal bağ kurarım. Akşam park ettiğimde mutlaka döner bakarım.
Arabayı boş ver de şu adam kim ahh kalbm
Bizim komşu çocuğu o, ama ben tavsiye etmem tanışmanı her gün eve kız atıyor i*ne 😂😂🤷♂️
Ahhh bi alayım bebeğimiii asfaltı ağlatacağizz 😍😍
Hayır. Yok öyle tuhaf huylarım
Ara sıra evet. :D
Olmuyor
Olmuyor.
Yokki amg