Kuzey marmara otoyolunda 140km/s hiz sınırı koyulmasina ne diyorsunuz?

24 saat radar uygulamasıda başlamış. 5 şeritli yolda da basamayacaksak ne anlamı kaldı. Kaldı ki zaten parasını verip giriyoruz. Birde ceza yazılacak. Devletin geçim kaynağı vatandaş olmuş anasını satayım.

Kuzey marmara otoyolunda 140km/s hiz sınırı koyulmasina ne diyorsunuz?
Cevapla