Arabalar Aldığınız aracın pert olduğunu sonradan öğrenseniz ne yapardınız? ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et Guru Yaş: 82 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Yapay Zekaya Sor Arabanın güzelliğine kanıp bişeyleri sorgulamayı atladıysanız 🤷#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg✨ Güncellemeler+1 yıl ✌️ Aldığınız aracın pert olduğunu sonradan öğrenseniz ne yapardınız? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
onur26vw Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Arabalar konusunda 15,7b cevap paylaştı. Aldığım kişiye arabayı iade ederdim, ona dava açardım. Parasını da alırdım. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Arabalar konusunda 10,5b cevap paylaştı. Ben sanırım dava açardım tam bilmiyorum süreçler nasıl 0 0 Yorumla
CazibeKedisi Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Bunun için direk expert işlemlerini yaptırmalısınız. Öyle bir şey olursa sanırım dünyam başıma yıkılır. Hemen satışa çıkartırım. 1 0 Yorumla
Lokiningecesi Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Tasarımına göre araç seçeceğim için mümkün olabilirdi belki ama expertize götürürdüm mutlaka. Diyelim ki bir hata yaptım, çıldırırdım. Çok para var araba işinde.. 0 0 Yorumla
Serdaryaman006 Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 89% +1 yıl Herşeyini sorgularım öyle alırım şüpheli bişey varsa elimi bile sürmem o araca söylenenin aksi bişey varsa da kanunen gerekeni yaparım 0 0 Yorumla
Naisseme Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Şemsiye açıldı demektir. Geçmiş olsun. Yakın bir fiyata elden çıkarmak ya da paşa paşa binip kullanacağız 0 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Arabalar konusunda 960 cevap paylaştı. aldığım kişiyi mahkemeye veririm sonra satarım arabayı 2 3 yıl sonra paramı geri alırım faiziyle asdfasd 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Arabalar konusunda 1,7b cevap paylaştı. Eğer düzgün yapıldı ise alınır önemli olan servisin sağlam işçilik yapması lazım 0 0 Yorumla
TheMedeni Takip Et Master Yaş: 41 , eic 83% +1 yıl Evet böyle durumlarla karşılaşan veya böyle olduğunu bilmeyip kullanan çok kişi var 0 0 Yorumla
pəmbədønluśakír Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl her kurtlu baklanın bir kör alıcısı vardır oturup ağlasın alan 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ohaaaaaaaaaaa saçmalama sinirlenirim saldırırım büyük ihtimalle😀😀 0 0 Yorumla
SugarMan0 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Ya tanıdık birinden alıyor olsanda herşeyine baktiracaksin bu zaman böyle yani 0 0 Yorumla
Ezel1995 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Dava açar aracı geri verir paramı alırım 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Arabalar konusunda 935 cevap paylaştı. Ben alışığım kazık yemeye çok koymaz kdkdkdk 0 0 Yorumla
Sky_Walker Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 91% +1 yıl Güvenilir bit ekspertize sokmadan araba almam. 0 0 Yorumla
BiricikMinicik Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Kanunen neler yapılabilirse onu yaparım. 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Arabalar konusunda 490 cevap paylaştı. Üzülür sigortaliysa az üzuluruz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Aldığım kişiye arabayı iade ederdim, ona dava açardım. Parasını da alırdım.
Ben sanırım dava açardım tam bilmiyorum süreçler nasıl
Bunun için direk expert işlemlerini yaptırmalısınız.
Öyle bir şey olursa sanırım dünyam başıma yıkılır. Hemen satışa çıkartırım.
Tasarımına göre araç seçeceğim için mümkün olabilirdi belki ama expertize götürürdüm mutlaka. Diyelim ki bir hata yaptım, çıldırırdım. Çok para var araba işinde..
Herşeyini sorgularım öyle alırım şüpheli bişey varsa elimi bile sürmem o araca söylenenin aksi bişey varsa da kanunen gerekeni yaparım
Şemsiye açıldı demektir. Geçmiş olsun. Yakın bir fiyata elden çıkarmak ya da paşa paşa binip kullanacağız
aldığım kişiyi mahkemeye veririm sonra satarım arabayı 2 3 yıl sonra paramı geri alırım faiziyle asdfasd
Eğer düzgün yapıldı ise alınır önemli olan servisin sağlam işçilik yapması lazım
Evet böyle durumlarla karşılaşan veya böyle olduğunu bilmeyip kullanan çok kişi var
her kurtlu baklanın bir kör alıcısı vardır oturup ağlasın alan
Ohaaaaaaaaaaa saçmalama sinirlenirim saldırırım büyük ihtimalle😀😀
Avukata alo derdim
Gider söylerim iade etmek isterim
Ya tanıdık birinden alıyor olsanda herşeyine baktiracaksin bu zaman böyle yani
Dava açar aracı geri verir paramı alırım
Ağlardım ve bu benim kaderim derdim
Ben alışığım kazık yemeye çok koymaz kdkdkdk
Güvenilir bit ekspertize sokmadan araba almam.
Tansiyonum düşerdi sanırım
Kanunen neler yapılabilirse onu yaparım.
Üzülür sigortaliysa az üzuluruz
2. el araba almam zaten
öyle bir şey atlamam mümkün değil
Iade ederim