Araç veya yaya trafiğinin yoğun olduğu yerlerde vermem. Daha önce ehliyete hazırladığım, araç kullandırdığım oldu ama onu da çok sakin yollarda ve sakin zamanlarda yaptırdım sadece
Sürmekten kastın ne olduğuna bağlı. Trafiğe çıkayım falan diyorsa tabii ki olmaz. Ama gidelim trafiksiz boş bi alana bana öğret diyorsa tabii ki sürebilir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Düz köy yolunda veya şehir merkezinden uzakta kenar mahallede kullandırırım.
Evet izin veririm tabi ki de.. sevgilime her şeyden çok güvenirim çünkü
Araç veya yaya trafiğinin yoğun olduğu yerlerde vermem. Daha önce ehliyete hazırladığım, araç kullandırdığım oldu ama onu da çok sakin yollarda ve sakin zamanlarda yaptırdım sadece
Hmmm.. Why not?
Onu sevmediğimden ya da güvenmediğinden değil. Trafik polisine yakalanırsak boşu boşuna ikimizin de başı derde girecek. Hiç gerek yok.
Vermem. Kimsenin canı birinin hevesinden önemli değil.
Trafiğe kapalı ve güvenli ortamlarda ancak kullanmasına müsaade edebilirim.
😆 Sonuç : Arka arka sürerken duran arabaya çarptı..
Ehliyeti olmayan birine güvenip araba sürdürülmez. Ben de vermem aracımı.
Evet izin veririm arabayı kendisine kullanması için ama trafikte değil tabi
Araç iti olsun onun yeterki kendisine bisi olmasin
Hayır böyle bir şeyi kendimde istemem benden istenilse izinde vermem. Neyse ki arabam yok sakinim 😀
Sürmekten kastın ne olduğuna bağlı. Trafiğe çıkayım falan diyorsa tabii ki olmaz. Ama gidelim trafiksiz boş bi alana bana öğret diyorsa tabii ki sürebilir.
Hayır izin vermem~
Asla izin vermem
Hayır tehlikeli olur ben kuralcı biriyim
Hayır izin vermem
O riske giremem kusura bakmasın.
veririm ama gideceği tek yer bir direk olur
Hayır izin vermem
Ehliyeti yoksa vermem..
Onu bi geçecek, öyle bi dünya yok
Hayır, vermem
Vermiyorsa zaten cimridir isim olmaz
Ben öğretirim
Öğretirim
Hayır
Hayır
ceza yiyemem :D