Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

Araba uzun yolculuğa çıkaksanız buradan kimi alırdınız yanınıza?

Uzun yola buradan @emre00 ve senle çıkalım eğlenceli olur.
Direksiyon bende ama
:D
@Zlatan_red seninle bir ege turu yapılır şeker 😊
Harika olurdu ya :)) ama direksiyonda sen olacaksın =)
Cevap
9Cevap
@-Felaketçe- bebeimi alırdım tabi ki 💋🖤
En sevdiğim kankamı alırdım tabi ki
Var güzel dostlarım ama etiket yapmayacağım.
Reel deki dostlarım yeter burada kimse ile çıkmam yolculuğa
Karadeniz kıyılarını gezdirecek birine varım.
@myraes Doğru yazdıysam
@gecekusum3434 elbette
Benzin paramı verenle (ful) 😄
Beni sevenler ile 😊😃
Gelmek isteyen gelsin
@kartanesi_deniz ☺️
@fesfs yi
Kimse
Uyumayan biri gelsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar