30'lu yaşlarda, ehliyeti olmayan bir erkekten hemen soğuyorum. Haklı değil miyim?

arabası olmayan demiyorum bakın ehliyeti yani şoförlüğü olmayan erkekler bana pasif, sosyal ilişkileri zayıfmış gibi geliyor. Hani biri alıp seni yıllarca bir hücreye mi kapattı. mağarada mı yaşadın. 30 yaşında araba kullanmayı bilmemek ne demek? çok itici.

30'lu yaşlarda, ehliyeti olmayan bir erkekten hemen soğuyorum. Haklı değil miyim?
Cevapla