Bir erkeğin bana faydası olmadığı sürece onla yaklaşamıyorum sizce bu eski kafalılık mıdır?

Sanki çok değerli birşeyi değersiz birine veriyormuşum gibi hissediyorum anca uzun süreli ve ciddi düşündüğüm sevgilim olursa yakınlaşıyorum hiç dindar biri değilim ama tek gecelik bana göre değil galiba

Güncellemeler
1 yıl
Yani pardonda elin erkeği bana niye dokunsun arkadaş 😅 bide "karşılıklı zevk alınıyor çok eski kafalısın bencilsin" falan diyorlar valla her önüne gelenle yakınlaşabilecek mideye sahip olanlara helal olsunn
Bir erkeğin bana faydası olmadığı sürece onla yaklaşamıyorum sizce bu eski kafalılık mıdır?
Cevapla