Yeni tanıştığım erkek buluşmaya Tofaş'la geldi. İletişimi kessem mi?

Araban var mı diye sordum. Varr tabiki diye kendinden emin bir ses tonuyla cevap verince kesin iyi arabadır dedim.

Makyajımı yapıp en cafcaflı elbiselerimi, zengin sevgilimin hediyesi gucci marka çantamı ve topuklularımı giydim.

Geldi kırmızı bir tofasla durdu yanımda. şu an arabadan yazıyorum. Allahtan araba camları siyah ve içerde görünmüyom.

Ne yapım sizce. Yere batsın yakışıklılığı. Bir bahane bulup arabadan inip bu fakire tekmeyi koysam mı sizce. Bu beni yemeğe de esnaf lokantası hasan abiye götürür valla.

Güncellemeler
+1 yıl
Aaaa ss seçilmis. Tesekkurler KS
Yeni tanıştığım erkek buluşmaya Tofaş'la geldi. İletişimi kessem mi?
Cevapla