Defalarca zam gelen motorine bu sefer 2,13 TL indirim geliyor! Artık gelse ne fayda diyebilir miyiz?

Zaten gelmiş 29 TL seviyesine.. İndirim gelse 2 gün sonra 2 defa zam gelir olmuş.. 3-4 kere zam geldi, şimdi de indirim geliyormuş. Artık yakıt fiyatlarını takip etmekten yoruldu sürücüler.

Bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere 2,13 TL indirim bekleniyormuş.

Defalarca zam gelen motorine bu sefer 2,13 TL indirim geliyor! Artık gelse ne fayda diyebilir miyiz?
Defalarca zam gelen motorine bu sefer 2,13 TL indirim geliyor! Artık gelse ne fayda diyebilir miyiz?
Cevapla