Motor kullananlar ölüyor! Gözümün önünde 1 haftada 2 ayrı ölümlü kaza , hala sürat ve kuralsız motor devam mı?

Belki yollardan sorumlu kişilerin vebalidir Beykozda kazalar ama , kardeşim hava atıcam diye , arabalara artistlik kızlara hava olsun diye canınızdan olmayın üzülüyoruz.

Sadece kendi gözümle son 5 yılda en az 15 kaza gördüm yarısı ölümlü...
Biri kafamın üstünde uçtu sokak arasında , Özbeklere de yasaklanmalı hatta ülkeden def edilmelidir !
Motor kullananlar ölüyor! Gözümün önünde 1 haftada 2 ayrı ölümlü kaza , hala sürat ve kuralsız motor devam mı?
Cevapla