Kiralama şirketi adına kesilen trafik cezasını benim ödemem isteniyor, nereye nasıl itiraz etmeliyim?

Gerekçe ise, ehliyetsiz araç kullanmak, fakat benim ehliyetim var böyle bir ceza nasıl kesilir? Nereye nasıl itiraz edilir, tutanak yok elimde, itirazi nasıl yapmaliyım? Çok önemli, lütfen ceza konusuna itiraz edip, bilgili olanlar yanitlasın, tutar yüksek

Güncellemeler
+1 yıl
Bir yorumcuya uzun uzun yazdım detayi, hepiniz okuyup cevap verin lütfen çok önemli konu. Buraya güncel sığmadı kabul etmiyor KS. Benim anlamadığım tutanak ehliyetsiz isem tutanakta polis ve benim İmzam olması ve benim bu durumu yaşayıp polis ile yüz yüze gelmem gerekmez mi. Böyle bir şey yaşamadim, o halde benim ehliyetsiz araç kullandığıma dair polis benim adıma nasıl ceza kesiyor? Olacak şey mi
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soruuuu. Aynen öyle. Firma asla tutanağı vermiyor bende ödemiyorum zaten konuştuğum kişiler de polisler de boş ver diyor. Kartı zaten kapattım iptal de edeceğim hadi bana ait olmayan cezayı odetsinler. Ben tutanağı istiyorum onlar bana fatura gönderiyor böyle aptal bir şirket
Kiralama şirketi adına kesilen trafik cezasını benim ödemem isteniyor, nereye nasıl itiraz etmeliyim?
Cevapla