

Malum yakıt fiyatları 30 tl oldu çoğu insan arabayı garajda bile bırakıyor sizce bu fiyatlar düşer mi?


Ben de bassam keşke arabam olsa da müziği sonuna kadar açsam dımdıks gitsem uçuruma yüksek bir yere bağırıp çağırsam
Cevap
5Cevap
Bi süredir kendi aracımı çıkartmıyodum valla şirket aracıyla geziyodum, bu haftasonu çıkarttım özledim diye.
Aşksızlık krizi haricinde hep tasarruflu kullanırım. Aşksızlık krizini kafama takınca rallici gibi basıyorum. Otoyola çıksam 180 üzeri gidesim var!!!
babam saolsun eved dmmdkekdk
Hayır basmıyorum. Öncesinde de basmazdım ben
Evet yapacak yok
Evet basıyorum
sakin kullanım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar