Toyota'nın Corolla'dan sonra en sevdiğim ikinci modeli Avensis T25. Japon olması nedeniyle fazla arıza çıkarmayan araç. Hiç Avensis'e binmedim; ama Vectra C'ye göre biraz daha güzel tasarımı var. Bunun SW karoserini çok beğeniyorum.
Nerden Biliyor sun peki Yani Kullandın Veya kullanıcısından mi bilgi aldın 🙂 Japonlar bir tık pahalı olabilir Doğru Çünkü Piyasası bile çok tutuluyor Toyota Türkiye de çok satan firma zaten Corolla Çok satıyor Avensis talebi biraz daha düşük maalesef Ben de buna anlam veremiyorum Genel de D Segment Otomobile pek ilgi gösterilmiyor Halbuki sorunlu araçlar Değiller bunlar da Vectra C bizde mevcut maşallah bu zamana kadar arıza çıkarmadı çıkardı tabi Ama sadece 2 defa onun dışında Diyorum bu araç Japonları mi örnek alıyor yoksa dedim 😅 Ama Bu da bakımla alakalı tabi 142 bin km Bizdeki Vectra C
kanka işin içindeyim inan kulanmadığım araba kalmadı ve ben kulanış olarak bir şey demiyorum veya konfor genelde 1.6 2.0 motordan aşağıda binmem ama sorun şu bak bir masraf çıktında a markaya 2 lira masraf edersin bunlarda sorun çıkar benzer soruna 6 k 7 k masraf edersin ustası nazlıdır uğraşmak istemezler ve çok sağlam değiler nihsan al prmira
Ee Ona da Bana Daha ilgi göster Diyor bu araçlar 😅 Avensis T25 Vectra C Bunlar öyle Tofaş gibi her parçayı takamazsin çakma elektronik sorun çıkarır Orijinal sağlam parça isterler Sahibi paraya kıyıp güzel bakarsa Cidden sorun çıkarmıyor Kolay kolay Sana şey sorcam peki Sorunsuzluk olarak Renault 19 Europa Nasıl 1.6 90 HP enjeksiyon motoru olani bunlarla kıyas olmaz tabi Sorunsuzluk olarak dedim
Binmek Bindim Zaten Renault 19 Europa ya Zaten Renault 19 Europa Satıp Vectra C Almıştık Vectra C ikinci aracımız 11 yıldır bizde Sorum şu Renault 19 Europa Bineceğimden değil misal Diyorum Sorunsuzluk olarak nasıl bindin mi ona da
binmediğim araba kalmadıki bindim bak param varsa bineceğim araba bmw he orta gelirliysem Nissan Primera bak bu araba kadar güzel yol tutan araba yoktur konyalılar çok sever ve bunun gibi viraja giren saglam arabada yok gibi 200 le vraj al dreksyon sağlamsa param yoksa düz motor tofaşa binerim ondada slx motor kulanmam bitmez hava derdi ve hepsi yag yakar düz motor hariç gerçi benim param varkende tofaş hastalıgı var :D
En İyi Cevaplar