Herkes küçük demiş ama bu otomobilin özelliği o zaten; küçük, pratik ve ekonomik olması. Ancak bence fiyatı hiçte ekonomik değil. Maksimum hızının 45km/h olması çok komik ve 50cc mosikletten bile düşük. Ayrıca menzili de 70km olması bence çok yetersiz. 70km/h a ulaşabilseydi ve menzili 140km olsaydı düşünülebilirdi. ahrıca fiyatı da ençok 150 bin olmalıydı çünkü her ne kadar otomobil desek de bu ruhsata elektrikli ve 4 tekerlekli motorsiklet olarak geçiyor.
Bir de haber sitelerinde "Türkiyenin en ucuz arabası" " en hesaplı araba felan dur ya bi bakıyım neymiş fiyatı dedim 215 bir haber başlığına bakıyorum en ucuz yazısına bir fiyatı bakıyorum ağam bizimle eyleniy heralde dedim. İroni mi yapıyorlar napıyorlar anlamadı. Ki bide b1 ehliyeti yetiyormuş gidip bunun için b1 mi alıcam b sınıfı niye yeterli olmuyor 🤣🤣
Evet fiyatı 215 bin lira. Sarı sitede ise 250 bine kadar var. B ehliyeti olan biri zaten B1 ehliyetine sahip. Yani bunun için ekstra ehliyet almana gerek yok
Aaa ben sadece mobilet ve traktör kullanabiliyorum diye biliyordum öyleymiş şimdi baktım da ama olsun yine de 215 vermem olsa da vermem olsa gider araba alırım canım bune böyle trafikte görmezler beni ezerler 🤣🤣 böcek derler bana
Tek başıma işe gidip gelmelik araba derim; ama buna verilecek para çok fazla. En sevdiğim Kral Motor Bello 2 kişilik olanı. 2. eli ortalama olarak 3'te biri fiyatına satılıyor.
wah wah ülkemizin geldiği duruma bak avrupada 3 kuruş burada 333 kuruş? ayrıca hiçbi güvenlik unsuru yok kaporta plastik gibi bisey sanirim ve bi arkadaşında dediği gibi 40 kmyle ilerlerken akraba sayınız çoğalır ve modelin adıda çok absürt ami diye isim mi olur benim imkanım olsa özel bi proje araç yapmak isterdim şöyle Beta-Ti3Au ten yapılmış olsaydı keşke 😥🤘
Sevimli Güzel araç Ama 215 Bin TL o kadar etmez Verilmez yani bu fiyata bu aracı alacağıma Vectra C Kasa alırım Vectra C bu fiyatlar da değil biraz düşük fiyatta ama bı fiyata olan daha temizi bulunur Opel Vectra C Benim en çok sevdiğim otomobil Tasarımına bayılıyorum