Arabasının modelini sürekli yükseltmeye çalışanlar, küçük şeylerle mutlu olamaz mı?

Çoğu insan tıpkı telefon gibi, arabasının modelini yükseltmek için çabalıyor. Arabanın modeli birkaç yıl geride kalsa, hemen bir triplere giriyor.

Ben bu tür düşüncelerin, küçük şeylerle mutlu olmanın da önüne geçeceğini düşünüyorum. Sizin fikriniz nedir bu konuda?
Olamaz
Olur
Diğer (görüş olarak yanıtlayacağım)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arabasının modelini sürekli yükseltmeye çalışanlar, küçük şeylerle mutlu olamaz mı?
Cevapla